Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Toimintaryhmät

Toimintaryhmät

Piirin alueella toimii susi-, metsä- ja ilmastoaiheiset toimintaryhmät, jotka keskittyvät kampanjoimaan oman asiansa ympärillä.

Ajankohtaiset tapahtumat ja tapaamiset löydät kalenterista sekä facebook-sivuiltamme. Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse:

metsaryhma.hlp@luontoliitto.fi

susiryhma@luontoliitto.fi

Sivua päivitetään...

ILMASTORYHMÄ:

Tekijöidensä kiinnostuksen ja osaamisen mukaista vaikuttamista ilmastonmuutoksen saralla. Voimme järjestää esimerkiksi käsityöiltoja, mielenosoituksia, lobbausta tai laulukuoron esityksiä. Tai sitten jotain ihan muuta! Tule mukaan ideoinesi! Kaikki tapahtumat ovat avoimia riippumatta Luonto-Liiton jäsenyydestä tai aiemmasta järjestökokemuksesta.

Tulevat tapahtumat löydät tämän sivuston tapahtumakalenterista ja Facebookista sivulta: Luonto-Liiton Hämeen piiri

Toiminnan suunnitteluryhmä Facebookissa: Ilmastotoivo (Luonto-Liitto Tampere)

Yhteys: hlp@luontoliitto.fi (otsikkoon mielellään maininta ilmastoryhmästä kiitos)

« tammikuu 2019 »