Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Toimintaryhmät

Toimintaryhmät

Piirin alueella toimii susi-, metsä- ja ilmastoaiheiset toimintaryhmät, jotka keskittyvät kampanjoimaan oman asiansa ympärillä.

Ajankohtaiset tapahtumat ja tapaamiset löydät kalenterista sekä facebook-sivuiltamme. Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse:

hlp@luontoliitto.fi

metsaryhma.hlp@luontoliitto.fi

susiryhmatre@luontoliitto.fi

ILMASTORYHMÄ:

Tekijöidensä kiinnostuksen ja osaamisen mukaista vaikuttamista ilmastonmuutoksen saralla. Voimme järjestää esimerkiksi käsityöiltoja, mielenosoituksia, lobbausta tai laulukuoron esityksiä. Tai sitten jotain ihan muuta! Tule mukaan ideoinesi! Kaikki tapahtumat ovat avoimia riippumatta Luonto-Liiton jäsenyydestä tai aiemmasta järjestökokemuksesta.

Toiminnan suunnitteluryhmä Facebookissa: Ilmastotoivo (Luonto-Liitto Tampere)

Yhteys: hlp@luontoliitto.fi (otsikkoon mielellään maininta ilmastoryhmästä kiitos)

SUSIRYHMÄ:

Susiryhmä on suurpetoihin ja etenkin suteen keskittyvä toimintaryhmä. Ryhmän tavoitteena on jakaa tietoa sudesta, sekä siten hälventää pelkoa ja vihaa sutta kohtaan.

Tampereen paikallisryhmä järjestää yleisötapahtumia ja keskustelutilaisuuksia, on mukana rakentamassa petoaitoja reviirialueille sekä järjestää erilaisia tempauksia. Toimintaan ovat tervetulleita kaikki sudensuojelusta kiinnostuneet.

Tulevat tapahtumat löydät tämän sivuston tapahtumakalenterista ja Facebookista sivulta: Luonto-Liiton Hämeen piiri tai Luonto-Liiton susiryhmä

Yhteys: susiryhmatre@luontoliitto.fi

« heinäkuu 2019 »