Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Tapahtumat

Tapahtumat

HLP järjestää omia tapahtumia ja osallistuu valtakunnallisten teemapäivien, kuten Älä osta mitään -päivän järjestämiseen. Lisäksi osallistumme mm. Tampereella Mahdollisuuksien torille ja useisiin kaupunginosatapahtumiin järjestämällä ohjelmaa ja esittelemällä toimintaamme.

Luonto-Liiton perinteiset lasten luontoseikkailut Vainupäivä ja Syysmyrsky järjestetään HLP:ssä jo vuosien kokemuksella. Lapset pääsevät tutustumaan vuoden teemaan tehtävien, askartelun, tutkimisen ja tarinoiden kautta. Järjestäjätkin pääsevät harjottelemaan ehkä uusiakin taitoja askarteluideoita ja tarinoita keksien, runoillen, ommellen rooliasuja ja piirrellen julisteita.

Kevättuuli soi! -tapahtuma kajahtaa käyntiin keväällä ja aloittaa myös valtakunnallisen Kevätseurannan ja kevätseurantaretket piirissämme. Kevättuuli soi! -tapahtumassa Haiharan kartanossa on mm. kuultu musiikkia, nähty teatteria, askarreltu lintunaamareita, nikkaroitu linnunpönttöjä, syöty luomukasvisherkkuja kahviossa, vaihdettu leluja lelunvaihtotorilla, kutkuteltu aisteja tunnustellen ja haistellen sekä etsitty keväisiä lajeja pihapiiristä.

Myös paljon muuta tapahtuu, seuraa tapahtumailmoittelun päivittymistä sekä netti- että fb-sivuillamme!

« toukokuu 2017 »
toukokuu
Tapahtumat
Villiyrttien keruu- ja kokkauspäivä 28.05.2017 12:00 - 16:00 — Niihaman maja, Pikku-Niihamantie 80