Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Viikonloppuretki Hervantajärven ja Birgitanpolun alueelle

Viikonloppuretki Hervantajärven ja Birgitanpolun alueelle

Luonto-Liiton Hämeen ja Varsinais-Suomen piirit järjestävät yhteistyössä viikonloppuretken nuorille Tampereen Hervantajärven lähimetsäkohteeseen.
Milloin 25.09.2015 00:00 loppuu
27.09.2015 00:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Birgitan polulla kuljemme vaihtelevassa maastossa; matkan varrella on kauniita järvimaisemia, monipuolista metsämaastoa ja Koukkurahkan Natura-alue. Matkan varrella löytyy myös laavuja ja tulipaikkoja. Viikonlopun aikana on mahdollisuus oppia retkeilyn perustaitoja, kuten tulentekoa ja retkiruoan valmistusta. Iltanuotiolla pohdimme yhdessä meille tärkeitä asioita ja suhdettamme luontoon.

Matkustus kimppakyydein tai julkisilla kulkuvälineillä ja majoitus teltoissa tai laavuissa. Osallistumismaksua ei peritä, matkat ja ruuat hoidetaan omakustanteisesti. Varusteita on mahdollista saada lainaan sekä Turusta että Tampereelta. Retki on suunnaatu noin 15-29 -vuotiaille.

Ilmoittaudu retkelle viimeistään 13.9. laittamalla sähköpostia HLP:n retkiryhmälle (osoite alla). Kerro ilmoittautuessasi nimesi, syntymävuotesi, puhelinnumerosi, mistä päin olet tulossa mukaan retkelle, onko sinulla käytössäsi telttaa tai retkikeitintä, puuttuuko sinulta joitakin olennaisia varusteita ja onko sinulla jotakin erityisruokavaliota tai muuta sellaista seikkaa, mikä retken järjestäjien olisi hyvä tietää ruoka- ja telttaryhmäjakoa sekä muita käytännön asioita mietittäessä.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset:

Luonto-Liiton Hämeen piirin retkiryhmä / hlpretkiryhma [ät] gmail.com

« maaliskuu 2017 »
maaliskuu
Tapahtumat
Kevättuuli soi! - koko perheen tapahtuma 01.04.2017 11:00 - 15:00 — Haiharan kartano, Haiharankatu 30
Tulevat...