Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Vainupäivä-suunnittelukokous Tampereella

Vainupäivä-suunnittelukokous Tampereella

Luonto-Liiton Hämeen piiri järjestää Vainupäivän Tampereen Vuoreksen keskuspuiston avajaisten yhteydessä torstaina 5.6.2014 klo 18-20. Tarkoitus on toteuttaa vesiaiheinen rastirata lapsille, jonka avulla tutustutetaan lapsille veden kiertokulkua sekä veden tärkeää roolia elämässämme. Kutsumme kaikki tapahtuman suunnitelusta ja toteutuksesta kiinnostuneet toimistollemme tiistaina 13.5. klo 17 ideariiheen. Voit olla mukana esimerkiksi suunnittelemalla tapahtumajulisteen, pitämällä rastia tapahtumassa, luomalla tarvittavaa rekvisiittaa, ohjaamalla lapsia ja aikuisia tapahtumapaikalla rastiradalle, tekemistä löytyy kyllä :) Tervetuloa!
Milloin 13.05.2014
alkaa 17:00 loppuu 19:00
Missä Kuninkaankatu 39, Tampere
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal