Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Vaelluskurssi

Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Luonto-Liiton Hämeen piirin Vaelluskurssi 4.7 & 11.7 & 14.–15.7
(2 arki-iltaa ja vaellus la-su)

Kurssi on suunnattu noin 15–29 vuotiaille nuorille.
Haluaisitko lähteä vaellukselle, mutta retkeilytaidoissa olisi vielä hiomista? Nyt heinäkuun vaelluskurssilla on hyvä tilaisuus ottaa haltuun keskeisimmät retkeilytaidot, oppia pakkaamaan rinkka ja saada kokemus yhden yön vaelluksesta Tampereen seudulla. Vaelluskurssilla opit retkeilyn perustaitoja, joiden avulla voit lähteä myöhemmin toteuttamaan omaa vaellusretkeä.

Kahtena arki-iltana (3.7 ja 10.7) harjoittelemme retkeilyn perustaitoja tekemisen kautta: istumme hetken luokkahuoneessa, jonka jälkeen suuntaamme ulos pystyttämään telttoja tai valmistamaan ruokaa retkikeittimellä! Yhden yön vaellukselle (14.-15.7) pakkaamme vaellusrinkat ja suunnistamme Vähä-Riutan laavulle yöksi.
Aiempaa retkeilykokemusta et tarvitse. Varusteista osa on mahdollista vuokrata edullisesti (teltta & retkikeitin) Etappi ry:ltä, mutta rinkka ja vaelluskengät olisi hyvä olla. Kurssin järjestäjänä Luonto-Liiton Hämeen piiri/ Erä- ja luonto-opas Anni Vuohensilta.

Hinta 10€ Luonto-Liiton jäseniltä, 20€ muilta (sis. ennakkotapaamiset, minivaelluksen ja vakuutukset)

Tapaamiset:
Keskiviikot 4.7 & 11.7 klo 17-20 Luonto-Liiton toimistolla osoitteessa: Kuninkaankatu 39
Minivaellus 14.-15.7 lähtö Etelä-Hervannasta 14.7 klo 12, paluu noin klo 16 seuraavana päivänä.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot: anni.vuohensilta@gmail.com
Kurssille mahtuu 10 ensimmäistä ilmottautujaa!

« marraskuu 2018 »
marraskuu
Tapahtumat
Ilmastoilta: lobbaus ja hankkeet 04.12.2018 18:00 - 20:00 — Ravintola Tullin sauna, Åkerlundinkatu 3, Tampere