Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Tavaranvaihtopäivät

Tavaranvaihtopäivät

Nyt on syyssiivouksen aika! Tuo turhat tavarasi jo kuudensille tavaranvaihtopäivillemme toimistollemme ja vie mukanasi vaihdossa itselle tarpeellista. Vaikka kaapistasi ei löytyisikään turhaa tavaraa, voit silti tulla penkomaan!
Milloin 01.11.2019 12:00 loppuu
02.11.2019 17:00
Missä Kuninkaankatu 39, Tampere
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Toivomme, että tuot ainoastaan ehjiä ja käyttökelpoisia tavaroita, joista on iloa vielä toiselle. Risat ja rikkoutuneet joutavat kierrätykseen tai roskiin. Hyvä nyrkkisääntö on se, että jollet itse käyttäisi tuotetta sen vuoksi, että se on rikkinäinen tai likainen, ei kukaan muukaan sitä käytä. Emme myöskään vastaanota kokonaisia muuttokuormia vaan toivottava maksimimäärä on esim. kaksi kassillista/hlö tilan pienuuden vuoksi.

Tällä kerralla olemme asettaneet rajan myös tavaroiden pois viemiseen: 10 tavaraa/hlö. Jos löydätkin enemmän tuotteita jotka haluat viedä mukanasi, voit maksaa niistä 1€/kpl. Koko tuotto lahjoitetaan luonnonvaraisten eläinten hoitoon.

Myös kahvi- ja teetarjoilun (1 €/kuppi) tuotto lahjoitetaan luonnonvaraisten eläinten hoitoon. Voit halutessasi tukea toimintaa maksamalla kupposestasi enemmänkin.

Ovemme ovat auki molempina päivinä klo 12-17.
Aiemmista vuosista poiketen tavaroita voi tuoda aivan viimeisille minuuteille saakka.

Järjestää: Suomen luonnonsuojeluliiton Pirkanmaan piiri ja Luonto-Liiton Hämeen piiri

« marraskuu 2019 »
marraskuu
Tapahtumat