Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Talvilomaleiri

Missä Vahderpää, Kangasala
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Oli lunta tai ei (toivotaan että on!), talvileirillä viihdytään pihalla puuhaten ja nukutaan lämpimästi sisätiloissa. Tutkaillaan, kuka jättää tassunjälkensä lumihankeen ja mitä muuta hangen ja maan alla, puiden suojissa tai taivaalla tapahtuu. Kaikki eivät suinkaan nuku talviunta! Taiteillaan, retkeillään, leikitään, lämmitellään nuotion ääressä ja nautitaan yhdessäolosta.

Leiri on tarkoitettu alakouluikäisille ja järjestetään Vahderpään leirikeskuksessa Kangasalla, jonne yhteiskuljetus lähtee Tampereelta klo 10. Bussi ottaa leiriläisiä kyytiin myös Kangasalan linja-autoasemalta. Paluu Tampereelle, Kangasalan kautta, noin klo 13. Paikalle voi toki tulla eri suunnasta myös omalla kyydillä.

Leirimaksu: 100e/80e Luonto-Liiton jäsenet. Leirimaksu sisältää ohjelman lisäksi, materiaalit, ruuat, majoituksen, kuljetukset ja tapaturmavakuutuksen.

Huom! Voit liittyä Luonto-Liiton jäseneksi ennen leiriä ja saat leirimaksuedun heti käyttöösi.

Lisätiedot: hlp@luontoliitto.fi, p. 044 566 5899

Ilmoittautumiset 18.2.(aikaa muutettu) mennessä TÄSTÄ

Leiri järjestetään yhteistyössä Kangasalan luonto ry:n kanssa

« marraskuu 2019 »