Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Suomen luonnonpäivän retki Lamminrahkalle

alkaa 11:00 loppuu 17:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Lauantaina 27.8. juhlistetaan Suomen luonnon päivää, jolloin Tampereen ympäristönsuojeluyhdistyksen ja Luonto-Liiton Hämeen piirin Retkiryhmä järjestää kiireettömän luontoretken Lamminrahkan upeisiin metsiin.

Suomen luonnon päivänä on tarkoitus suunnata katseet Suomen luontoon ja sen tarjoamiin virkistysmahdollisuuksiin. Helposti saavutettavissa olevat luontokohteet ovat tärkeitä ihmisten hyvinvoinnille ja luontosuhteemme vaalimiselle. Aivan kaupungin kyljessä sijaitseva Lamminrahkan poikkeuksellisen laaja virkistysmetsäalue on jäämässä kokonaisuudessaan asuinalueen alle lähivuosia, siksi on viimeisiä aikoja nostaa esille alueen tärkeyttä.

- Retki kestää noin 4-6 tuntia sisältäen evästaukoja. Pituutta kertyy 8-12km.
- Lähtöaika: 11:00
- Lähtö- ja paluupaikka: Bussilinjan numero 8:n päätepysäkki Atalassa, eli Nikinväylä 7, 33580 Tampere. Karttalinkki: https://goo.gl/V66aYA<br /> - Kulkuyhteydet julkisilla: linjalla 8 pääsee suoraan lähtöpaikalle.
- Autoille löytyy parkkitilaa Atalan koululta (Pulkkakatu 3, 33580 Tampere), josta on 300 metriä lähtöpaikalle.
- Sään mukainen varustus. Ota eväitä ja juomista mukaan

« helmikuu 2017 »
helmikuu
Lasten talvilomaleiri 27.2.-1.3.2017 27.02.2017 - 01.03.2017 — Kortejärven maja