Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Retki Seitsemiseen 31.10.-1.11.

Retki Seitsemiseen 31.10.-1.11.

Lähde mukaan Seitsemisen kauniisiin maisemiin oppimaan retkeilyn perustaitoja sekä nauttimaan syksyisestä luonnosta.
Milloin 31.10.2015 00:00 loppuu
01.11.2015 00:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

TÄYNNÄ! Kysy Hajapaikoista.

RETKI LUONTOYSTÄVILLE, LUONNOSSA LIIKKUJILLE JA ERÄPERINTEISTÄ PITÄVILLE

Hei!

Järjestämme erähenkisen ja ohjatun retken Seitsemisen kauniisiin maisemiin. Retken järjestäminen on osa eräoppaan näyttötutkintoa ja osallistumismaksu 5 euroa. Maksu sisältää
osallistujilleen majoitteen, keiton ja lettutarpeet.

Seitsemiseen tullaan omalla kyydillä. Toteutuakseen retken osallistujamäärän tulisi olla vähintään 6. Retki on tarkoitettu yön yli yöpymiseen mutta retkelle voi toki osallistua myös päiväretken ajaksi.

Retkeilyaika on viikonloppu 31.10 – 1.11 ja majapaikkamme Koverolampi. Retki sopii hyvin lapsiperheille (päiväretki) että kokeneemmille retkeilijöille (yön yli yöpyminen). Retki sisältää luonnossa liikkumista, luontotietoutta ja luonnonsuojelua, erätaitojen kartuttamista ja yöpyjille yöpymisen ulkomajoitteessa. Määrästä riippuen valmistamme eräperinteen hengessä ruokaa ja paistamme iltanuotiolla mm. räiskäleitä. Päiväretken pituudeksi tulee n. 4.5 - 5.0 km.

Mukaan mahtuu 15 ensimmäiseksi ilmoittautunutta ja käytössämme on lämmitettävä (1-2 kpl) puolijoukkueteltta. Vuodenaika on puistossa erittäin suosittua retkeilyaikaa joten alueella on varmasti muitakin innokkaita luontoharrastajia. Jokaisella on toki mahdollisuus omaan telttaan.

Mukaan jokaiselle perusvarustus (reppu) sekä hyvät retkeilykengät, lämmin makuualusta ja makuupussi. Retki on turvallinen, hauska ja lähtöpisteeseen pääsee kätevästi omalla autolla. Kaikki retkelle ilmoittautuneet ovat vakuutettuina Eräkarkun toimesta.

Yli 10 henkilön yöpyvälle ryhmälle voidaan tarvittaessa järjestää 3 ruokalajin maastoruokailu jossa osallistumismaksu (15 euroa) ruokahuollon kustantamiseksi. Tilattavissa ilmoittautumisen yhteydessä, muuten omat eväät mukaan.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut viimeistään 10.10 mennessä:

Tapani Joensuu / luonto ja erämatkailulinja, Eräkarkku
takuumestarit@gmail.com
Puh: 044 976 5674

« lokakuu 2016 »
lokakuu
Tapahtumat
4.10.2016 Tampereen susiryhmän tapaaminen 04.10.2016 18:00 - 20:00 — Ravintola Artturi
5.10. 2016 HLP:n syyskokous Toimistolla 05.10.2016 18:00 - 22:00 — Kuninkaankatu 39 (Toimistomme)
2.11.2016 HLP:n kuukausitapaaminen 02.11.2016 17:00 - 20:00
Tulevat...