Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Niihaman retki- ja ruokailutapahtuma

Niihaman retki- ja ruokailutapahtuma

Tutustutaan hakkuu-uhan alla olevan metsän sopukoihin ja juuri perustetun Tampereen metsäryhmän toimintaan sekä herkutellaan keväisellä aterialla
Milloin 20.05.2018
alkaa 11:00 loppuu 15:00
Missä Soukonvuorentie/Niihaman maja
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Miltä näyttää hakkuu-uhan alla oleva Kauppi-Niihaman metsä Ruotulan golfkentän ja Niihaman majan välisellä alueella?

Retkellä tutustutaan myös juuri perustettuun Luonto-Liiton paikalliseen metsäryhmään. Valtakunnalliseen Luonto-Liiton metsäryhmän toimintaan voit tutustua osoitteessa http://www.luontoliitto.fi/metsa.

Kuljetaan, katsellaan ja keskustellaan, mitä voisimme tehdä edistääksemme luontoarvojen tunnustamista ja alueen suojelua. Mitä kaikkea metsäryhmän puitteissa olisi mahdollista tehdä niin Kauppi-Niihaman kuin alueen muidenkin metsien puolesta?

Retki kestää noin tunnin, jonka jälkeen keskustelu jatkuu ruuan äärellä Niihaman majalla, nuotiolla valmistuin herkuin.

Retki on maksuton ja voit osallistua vain siihen. Ruokailun suositushinta 15€, omantunnon ja taloudellisen tilanteen mukaan voit maksaa muunkin summan. Maksu käteisellä paikan päällä. Tuotto ohjataan suoraan paikallisen metsäryhmän toimintaan. Luvassa maa-artisokkakeittoa, villivihanneswokkia ja jälkiruuaksi raparperiherkkua.

Lähtö klo 11 Soukonvuorentien päästä. Tarkemmat ohjeet ilmoittautuneille.

Ilmoittaudu 18.5. mennessä osoitteeseen hlp(at)luontoliitto.fi. Kerro osallistutko ruokailuun ja mahdolliset ruoka-aineallergiat. Ruoka on vegaanista ja gluteenitonta.

« heinäkuu 2018 »
heinäkuu