Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Pyynikillä metsäjoogaa kesäkuusta elokuuhun!

Pyynikillä metsäjoogaa kesäkuusta elokuuhun!

Milloin 11.06.2016 15:55 loppuu
20.08.2016 15:55
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Otetaan lähimetsä haltuun joogaamalla!

Luonto-Liiton Hämeen piirin Metsäjooga Pyynikinharjulla. Ohjaajina joogaopettajat Sini Marikki ja Soile Väätäinen.

Tunnit klo 16.00-17.15.

La 11.6. Soile
Su 19.6. Sini
La 2.7. Sini
La 16.7. Soile
Su 31.7. Soile
La 6.8. Sini
Su 14.8. Soile
La 20.8. Sini

Kokoontuminen klo 15.55 pururadan kuntoilupisteellä, joka löytyy Pyynikin näkötornilta loivasti mäkeä vasemmalle n.50m. Tulethan paikalle ajoissa. Siirrymme metsään seisten tapahtuvaa joogaharjoitusta varten, loppurentoutuksen tilalla kävelymeditaatio tai ChiKung harjoitus. Joustavat vaatteet, kerrospukeutuminen on suotavaa. Joogamattoa tai -alustaa et tarvitse.

Kertamaksu 8€/6€ (Luonto-Liiton jäsenet/opiskelijat/työttömät), varaathan tasarahan. Metsäjoogasta saatu tuotto ohjataan metsiensuojeluun.

HUOM!
Ennakkoilmoittautuminen viimeistään viikkoa ennen joogakertaa osoitteeseen soile.vaatainen@gmail.com. Ilmoita viestissä nimesi sekä mille joogakerralle haluat osallistua.

Jos joudut perumaan tulosi tai tulee jotain kysyttävää ota yhteyttä puh. 045 2100 779. Tunti toteutuu, kun osallistujia on väh. 5 (max. 20 henkilöä). Vapaista paikoista ilmoitetaan tapahtuman fb-sivulla ja Luonto-Liiton Hämeen piirin sähköpostilistalla ilmoittautumisajan päätyttyä (listalle pääsee lähettämällä liittymispyynnön osoitteeseen hlp@luontoliitto.fi).
Lämpimästi tervetuloa mukaan :)

« lokakuu 2016 »
lokakuu
Tapahtumat