Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Lumikenkäretki Hervantajärven metsissä

Missä Hervantajärvi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Nyt on hieno tilaisuus päästä kokeilemaan lumikengillä kävelyä, sillä käytössämme tälle retkelle on noin 20 paria lumikenkiä! Lumikenkien lainaaminen retkelle on ilmaista. Kuljemme rauhalliseen tahtiin ja ihailemme lumista metsää. Pidämme yhden pidemmän tauon, jonka aikana voi syödä eväitä, voit siis ottaa pientä evästä mukaan retkelle!
-Ennakkoilmottautuminen osoitteeseen anni.vuohensilta@gmail.com. Lumikenkiä riittää noin 20 ensimmäisenä ilmottautuneelle, tarkka määrä vahvistuu perjantaina. Oikeudenmukaisuuden vuoksi ilmoittautumiset yksitellen.
- Osallistujat vakuutettuja Suomen luonnonsuojeluliiton taholta.
- Retki kestää noin 1.5-2.5 tuntia.
- Lähtöaika klo 16 Hervantajärven uimarannan parkkipaikalta; HUOM! Mikäli tarvitset lumikengät, saavuthan paikalle klo 15:45, jotta ehdimme sovitella ja säätää lumikengät! :)
- Lähtöpaikka: Hervantajärven uimarannan parkkipaikka, Salmenkalliontie 52, goo.gl/TeXDCd
- Yhteydet julkisilla: Bussilinja 3B  sekä Bussilinjat 3A ja 5.
- Järjestäjät: Luonnonsuojeluliitto Tampere sekä Luonto-Liiton Hämeen piiri
- Vetäjinä: Anni & Tuomo Vuohensilta ja Antti Putaja

Varusteista: Sopivat jalkineet lumikenkäilyyn ovat periaatteessa mitkä tahansa riittävän lämpimät kengät, mutta kannattaa miettiä miten suojaa ettei lunta mene kauheasti kengän sisään. Itse suosisin pitkävartisia kenkiä. Monet tykkäävät käyttää sauvoja lumikengillä kävellessä, joten voit ottaa halutessasi esimerkiksi hiihtosauvat mukaan!
« heinäkuu 2019 »
heinäkuu