Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Kevättuuli soi!

Kevättuuli soi!

Kevättuuli soi! -koko perheen maksuton tapahtuma Haiharan kartanolla Tampereella 17.3.2018 klo 11-15.
Milloin 17.03.2018
alkaa 11:00 loppuu 15:00
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Haiharan kartanolla järjestettävä (Haiharankatu 30.) Kevättuuli soi! -tapahtuma virittää koko perheen iloiseen kevättunnelmaan.

Jokaiselle löytyy mukavaa ohjelmaa, sillä tällä kertaa sirkustellaan, lauletaan laululeikkipajassa, hyppelehditään sammakkoradalla, tutustutaan kevätseurantaan, heittäydytään satujen maailmaan sadutusteltassa, askarrellaan, pyöräytellään onnenpyörää ja napsitaan kuvia valokuvauspisteellä. Nuotiokahvila tarjoaa herkullista purtavaa. Tapahtumaan on vapaa pääsy. Järjestäjinä Luonto-Liiton Hämeen piiri ja Tampereen kaupungin kulttuuripalvelut. Haiharaan pääsee helposti myös bussilla nro 10, päätepysäkki.

« marraskuu 2019 »
marraskuu
Susifest 3 23.11.2019 20:00 - 04:00 — Vastavirta-klubi ja Yläkerta
Älä osta mitään -viikko 25.11.2019 - 01.12.2019 — Sorin aukio, Tampere