Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Kevätseurantaretki Iidesjärvelle (hlp)

Kevätseurantaretki Iidesjärvelle (hlp)

Opastettu ja maksuton kevätseurantaretki kaikenikäisille. Retken pituus on noin 2-3 tuntia.
Milloin 26.04.2015
alkaa 12:00 loppuu 14:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Kevätseurantaretki Iidesjärvelle 26.4. klo 12-14.

Lähtö klo 12 Lokintaipaleelta (sininen täplä kartassa). Kuljemme Iidesjärven sivua, matkaa kertyy n. 2-3 km. Mukana kevätseurannasta innostunut HLPn aktiivi. Kuljetaan yhdessä alueeseen tutustuen ja tarkkaillaan, kuinka kevät näkyy Iidesjärvellä. Kumpparit jalkaan ja lämmintä termariin! Kuljemme pyöräteillä ja hieman pienemmillä poluilla.

Nähdään sunnuntaina!

Mikä kevätseuranta? Luonto-Liiton kevätseurannassa tutkitaan kevään edistymistä keväisten eläin- ja kasvilajien avulla. Kevätseurantaan voi osallistua kuka tahansa luonnosta kiinnostunut. Kaikkia seurantalajeja ei tarvitse tuntea ja yksittäisetkin havainnot ovat arvokkaita.

Lisätietoja kevätseurannasta: www.kevatseuranta.fi (esim. seurantalajit ja havaintojenilmoituslomake)

« toukokuu 2018 »
toukokuu
Tapahtumat