Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Kevätseurantaretki Hatanpään Arboretumiin (hlp)

Kevätseurantaretki Hatanpään Arboretumiin (hlp)

Milloin 12.04.2015
alkaa 12:00 loppuu 14:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Kevätseurantaretki Hatanpään Arboretumiin
sunnuntaina 12.4. klo 12.

Luonto-Liiton Hämeen piirin tämän vuoden ensimmäisellä kevätseurantaretkellä tutustutaan kauniiseen Hatanpään Arboretumiin sekä siihen, mitä tämä kevätseuranta oikein onkaan. Paikalla on kevätseurannasta innostunut HLPn aktiivi, joka paraikaa itsekin opettelee lajistoa. Käydään yhdessä läpi kevätseurannan tarkoitusta, seurattavia lajeja sekä seurantaohjeita. Tervetuloa aloittamaan mielenkiintoinen ja aisteja avaava harrastus :) Kokeneemmatkin tarkkailijat ovat toki tervetulleita!

Kuljemme Kartanolta Vihilahdelle ja takaisin, matkaa kertyy yhteensä n. 2km. Retken kokonaiskesto on arviolta 1,5-2h. Voit ottaa termariin lämmintä juomaa ja taskuun pientä purtavaa mukaan. Kävely on kiireetön ja se sopii kaikenikäisille, kuljemme puiston hiekkateitä.

Kokoontuminen Hatanpään kartanon edessä klo 12. Retki on maksuton eikä vaadi ennakkoilmoittautumista, senkus vain saavut paikalle. Lisätietoja: laura.haikonen@gmail.com.

--------------------------------------------------------------------------------------

Mikä kevätseuranta? Luonto-Liiton kevätseurannassa tutkitaan kevään edistymistä keväisten eläin- ja kasvilajien avulla. Kevätseurantaan voi osallistua kuka tahansa luonnosta kiinnostunut. Kaikkia seurantalajeja ei tarvitse tuntea ja yksittäisetkin havainnot ovat arvokkaita.

Lisätietoja kevätseurannasta: www.kevatseuranta.fi (esim. seurantalajit ja havaintojenilmoituslomake)

« toukokuu 2017 »
toukokuu
Tapahtumat