Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Kerhonohjaajakoulutus

29.04.2018 15:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Kaksipäiväinen koulutus on kohdennettu ensisijaisesti Luonto-Liiton kerhojen tuleville ohjaajille, mutta myös esimerkiksi varhaiskasvattajille, kasvatusalan opiskelijoille ja ammattilaisille ja muille kiinnostuneille sekä lasten kanssa työskenteleville. Koulutuksesta saat hyvät eväät suunnitella ja ohjata luontokerhoja alakouluikäisille tai järjestää vaikka ympäristökasvatusaiheisen tapahtuman.

Koulutus sisältää monipuolisen paketin kerhonohjaamisesta, kuten esimerkiksi vinkkejä kerhon perustamiseen, ympäristökasvatuksen perusteita, leikki-ideoita ja hyödyllisiä kerhotehtäviä. Koulutuksessa tarjoillaan kevyt lounas molempina päivinä sekä kahvit. Koulutus kestää lauantaina klo 10-16 ja sunnuntaina klo 10-15.

Hinta 25e/35e (alennettu hinta Luonto-Liiton jäsenille).

Ilmoittautuminen hlp@luontoliitto.fi
Kerro ilmoittautumisen yhteydessä syntymävuotesi, puh.nrosi sekä mahdolliset allergiat.

« toukokuu 2018 »
toukokuu
Tapahtumat
Luontoyhteystyöpaja Kaupissa 9.6. 09.06.2018 11:00 - 13:00 — UKK-instituutti, Kaupinpuistonkatu 1 33500 Tampere