Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Toukokuun ilmastolakon suunnittelutapaaminen 11.4.

Toukokuun ilmastolakon suunnittelutapaaminen 11.4.

Ideoimme ja suunnittelemme 24.5.2019 kansainvälisen ilmastolakon Tampereen tapahtumaa. Tervetuloa mukaan!
Toukokuun ilmastolakon suunnittelutapaaminen 11.4.

Maaliskuun ilmastolakko.

Milloin 11.04.2019
alkaa 18:00 loppuu 20:00
Missä Luonto-Liiton toimisto, Kuninkaankatu 39, Tampere
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Maaliskuussa yli 1 000 koululaista ja nuorta marssi Tampereen Keskustorille vaatimaan välittömiä ilmastotekoja. Maailmanlaajuisesti koululakkoiltiin yli sadassa maassa yli miljoonan nuoren voimin.

Seuraava kansainvälinen ilmastolakko lähtee liikkeelle perjantaina 24.5. Haluatko tulla mukaan suunnitteluun ja järjestelyyn? Tule siinä tapauksessa Luonto-Liiton toimistolle suunnittelemaan yhdessä entistäkin suurempaa lakkoa!

Pystyisitkö toimimaan järjestyksenvalvojana tai haluaisitko esiintyä tapahtumassa (ääni annetaan nuorille ja lapsille, ei esiintymisestä henkilökohtaisesti hyötyville, esim. poliitikoille)? Haluaisitko pitää pientä tapahtumapistettä paikan päällä tai auttaa järjestelyissä? Liikenisitkö avuksi mainostukseen tai muuhun? Tai haluaisitko tulla kuuntelemaan, mistä on kyse, ja päättää myöhemmin, osallistutko?

Kaikissa tapauksissa: tervetuloa! Kokous on avoin kaikille Luonto-Liiton jäsenyydestä riippumatta.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« joulukuu 2019 »
joulukuu
Tapahtumat