Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / 5.10. 2016 HLP:n syyskokous Toimistolla

5.10. 2016 HLP:n syyskokous Toimistolla

Tervetuloa HLP:n syyskokoukseen Tampereelle!
Milloin 05.10.2016
alkaa 18:00 loppuu 22:00
Missä Kuninkaankatu 39 (Toimistomme)
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Tervetuloa HLP:n syyskokoukseen!

Sääntömääräinen kokous pidetään toimistollamme Tampereen keskustassa. Kokous alkaa Luonto-Liiton toiminnanjohtaja Leo Straniuksen vetämällä keskustelulla hyvinvoivasta järjestöstä. Kuinka aikatauluttaa, delegoida ja pitää vapaaehtoistyö mielekkäänä -ilman stressiä.

Kokouksessa hyväksytään ensi vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio piirille, käsitellään HLP:n sääntömuutos koskien hallituksen kokoa sekä herkutellaan ja tutustutaan toisiimme. Valitsemme myös hallituksen vuodelle 2017. Hallituksessa pääset vaikuttamaan suoraan siihen, millaisena HLP näyttäytyy.

Kiinnostaako kerhot? Nuorten kanssa retkeily? Askartelu? Ympäristöpolitiikka? Missä sinä olet hyvä? Mistä haluat oppia lisää? Hallitus kokoontuu kerran kuukaudessa käydäkseen läpi piirin tapahtumat ja tekemään tarvittavia päätöksiä.

Sinulta odotamme aitoa kiinnostusta toimintaan, halua kehittää järjestöä ja ennen kaikkea uskoa siihen, että sinä voit vaikuttaa tärkeinä pitämiesi asioiden puolesta. Yhdessä teemme paljon!

Hallituslaisuudesta on sinulle varmasti hyötyä tulevaisuudessa, tuletpa sitten tekemään mitä tahansa työtä. Järjestöt toimivat kaikilla yhteiskunnan aloilla ja yhdessä julkisen ja yksityisen sektorin kanssa.

Muutos lähtee pienestä ♥

Voit lähettää lyhyen esittelyn syyskuun loppuun mennessä osoitteeseen hlp(at)luontoliitto.fi. Kerro hieman itsestäsi ja siitä, mikä hallitustyössä sinua eniten kiinnostaa. Näin jäsenistömme on syyskokouksessa helpompi valita HLP:n tulevan vuoden hallitus.

HUOM! Syyskokous korvaa HLP:n lokakuun kuukausitapaamisen, seuraava kuukausitapaaminen marraskuussa.

« toukokuu 2017 »
toukokuu
Tapahtumat
Villiyrttien keruu- ja kokkauspäivä 28.05.2017 12:00 - 16:00 — Niihaman maja, Pikku-Niihamantie 80