Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Hlp:n Syyskokous

Hlp:n Syyskokous

Sääntömääräiset asiat ja livemusaa!
Milloin 08.10.2015
alkaa 18:00 loppuu 21:00
Missä Ilmarinkatu 16
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Luonto-Liiton Hämeen piiri täyttää ensi vuonna 40 vuotta!

Neljänkymmenen vuoden ajan olemme olleet mukana vaikuttamassa Tampereen ja sen lähialueiden asukkaiden asenteisiin luontoa kohtaan. On ollut leirejä, kerhoja, tempauksia; on viety lapsia ja lapsenmielisiä metsiin, rannoille, soille; olemme tiedottaneet vaihtoehtoisista tavoista hakea onnea ja iloa elämään. Nyt on sinun aikasi tulla mukaan rakentamaan entistä parempaa ja onnellisempaa ympäristöä nykyisille ja tuleville lapsille, nuorille - meille kaikille. Sinulla on mahdollisuus antaa ääni niille, joilla sitä ei ole: rakkaan luontomme rikkaalle lajistolle!

Luonto-Liiton Hämeen piirin syyskokous pidetään torstaina 8.10.2015 klo 18-21 Tammelan Gopalissa, Ilmarinkatu 16.

Kokouksessa hyväksytään ensi vuoden toimintasuunnitelma sekä talousarvio piirille, syödään, tutustutaan ja on siellä livemusiikkiakin. Valitsemme myös hallituksen vuodelle 2016. Hallituksessa pääset vaikuttamaan suoraan siihen, millaista ympäristökasvatusta alueella tarjotaan. Kiinnostaako kerhot? Nuorten kanssa retkeily? Askartelu? Ympäristöpolitiikka? Missä sinä olet hyvä? Mistä haluat oppia lisää? Hallitus kokoontuu kerran kuukaudessa käydäkseen läpi piirin tapahtumat ja tekemään tarvittavia päätöksiä. Sinulta odotamme kiinnostusta toimintaan, halua kehittää järjestöä ja ennen kaikkea uskoa siihen, että sinä voit vaikuttaa hyvinä pitämiesi asioiden puolesta. Yhdessä teemme paljon! Hallituslaisuudesta on sinulle myös hyötyä tulevaisuudessa, tuletpa sitten tekemään mitä tahansa työtä. Järjestöt toimivat kaikilla yhteiskunnan aloilla ja yhdessä julkisen ja yksityisen sektorin kanssa.

Muutos lähtee pienestä :)

Voit lähettää lyhyen esittelyn keskiviikkoon 7.10. mennessä osoitteeseen hlp@luontoliitto.fi. Kerro kuka olet ja miksi haluat hallitukseen. Näin jäsenistömme syyskokouksella on helpompi päättää hallituksen jäsenistä.

Tervetuloa, nähdään syyskokouksessa!

Laura Haikonen,
Luonto-Liiton Hämeen piiri ry
Kuninkaankatu 39