Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / HLP Hämärän ajan retki Seitsemiseen 27.-29.11.

HLP Hämärän ajan retki Seitsemiseen 27.-29.11.

Tervetuloa kaikki nauttimaan marraskuun lopun hämärästä ja hiljaisuudesta Seitsemisen kansallispuistossa. Retkiviikonloppu on avoin aivan kaikenikäisille. Viikonlopun aikana mahdollisuus harjoitella luonnossa kulkemiseen ja suunnistamiseen tarvittavia välttämättömiä taitoja aivan perusteista lähtien, säiden salliessa suunnataan katseet myös kohti tähtitaivasta oppaan johdolla.
Milloin 27.11.2015 00:00 loppuu
29.11.2015 00:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal
LUONTO-LIITON HÄMEEN PIIRI JÄRJESTÄÄ
HÄMÄRÄN AJAN RETKEILYVIIKONLOPUN 27.- 29.11.2015
SEITSEMISEN KANSALLISPUISTOSSA
Tervetuloa kaikki nauttimaan marraskuun lopun hämärästä ja hiljaisuudesta Seitsemisen kansallispuistossa. Retkiviikonloppu on avoin aivan kaikenikäisille. Viikonlopun aikana on mahdollisuus harjoitella luonnossa kulkemiseen ja suunnistamiseen tarvittavia välttämättömiä taitoja aivan perusteista lähtien, säiden salliessa suunnataan myös kohti tähtitaivasta oppaan johdolla.

Luvassa roppakaupalla ulkoilua mukavassa seurassa, luonnontutkimista ja luonnon ihmettelyä porukalla. Mahdollisuus myös hiljaiseen vaellukseen, ja kynttilälyhtyjen valmistukseen kierrätysmateriaaleista.

Myös lapset ovat erittäin tervetulleita mukaan, ja lapsille on luvassa ihan omaakin ohjelmaa!

Yövymme Pitkäjärven kämpällä kansallispuiston keskellä, jossa on mahdollista nautiskella nuotiolla tarinoinnista, rantasaunasta ja kynttilänvalosta.

Saapuminen kansallispuistoon kimppakyydein.

Osallistumismaksu 20e