Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Kirjalitta-festivaali

Missä Näsinpuisto
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Lastenkirja- ja sanataidefestivaalia on järjestetty vuodesta 2015 lapsiperheillle ja nuorille. Kirjalitta-festivaalin teemana on tänä vuonna ”Lue luontoa!”. Teeman hengessä halutaan kannustaa eskari- ja päiväkotiryhmiä sekä perheitä mukaan tekemään omia tarinoita ja kätkemään niitä lähiympäristöön muiden löydettäväksi ja luettavaksi.

Kirjalitta-viikolla 5.–11.11. voi käydä etsimässä satukätköjä Näsinpuistosta, joita Luonto-Liiton Hämeen piiri on toteuttanut yhdessä festivaalin järjestäjien kanssa. Luonto-Liiton ja Kirjalitan satukätköissä yhdistyvät luontoon liittyvät faktat ja mielikuvitusta ruokkivat sanataidetehtävät. Ohjeet kätköjen etsimiseen tai omien koordinaattien lisäämiseen löytyvät osoitteesta www.kirjalitta.fi /satukatkot.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« tammikuu 2019 »
tammikuu
Tapahtumat