Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Aisti lähimetsäsi!

Aisti lähimetsäsi!

Koe lähimetsäsi uudella tavalla! Rantaperkiössä Pyhäjärven rannan tuntumassa pääsevät aistit ja ilo valloilleen mm. paljasjalkapolulla ja taidetta luodessa. Löydätkö piiloutuneet siilit? Entä kuka asuu suuressa majassa? Kahviosta voit ostaa pientä purtavaa ja istahtaa kivelle tarkkailemaan taianomaista paikkaa.
Milloin 06.08.2015
alkaa 18:00 loppuu 22:00
Missä Rantaperkiön metsä
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Luonto-Liiton Hämeen piiri osallistuu Tampereella järjestettävään Tapahtumien yöhön Lähimetsäillen. Tahdomme tarjota uusia näkökulmia tuttuihin paikkoihin, tuoda ihmisiä metsään ja nostaa esille lähimetsien tärkeää merkitystä luonnon monimuotoisuudelle sekä hyvinvoinnin lähteenä niin ihmiselle kuin muillekin eläimille :). Valittu lähimetsä sijaistee Pyhäjärven rannan tuntumassa, paljon käytetyn hiekkatien lähellä. Pieni ja taianomainen metsikkö saattaa jäädä monelta kulkijalta huomaamatta, mutta torstaina 6.8. se herätetään henkiin. Tervetuloa ihmettelemään, leikkimään ja aistimaan kanssamme!

Opasteet paikalle löydät Rantaperkiön Siwalta (Kolmionkatu 4). Tapahtuma on maksuton ja sopii kaiken ikäisille.

« joulukuu 2016 »
joulukuu
Askartelukerho 17.12.2016 17.12.2016 13:00 - 16:00 — Kuninkaankatu 39, Tampere
Eteläpuiston rento&iloinen joulutapahtuma 17.12.2016 14:00 - 18:00 — Eteläpuiston kenttä, Tampere