Sijainti: Pääsivu / Piiri

Luonto-Liiton Hämeen piiri

Luonto-Liiton Hämeen piiri ry (HLP) on Luonto-Liiton piirijärjestö, jonka toimialueena on Hämeen lisäksi Pirkanmaa. Toiminta keskittyy tällä hetkellä pääosin Tampereelle, jossa järjestämme mm. leirejä, kursseja, opintopiirejä, retkiä, lasten ja nuorten tapahtumia, teemapäivien ohjelmaa jne.

HLP:n tarkoituksena on edistää luonnonsuojelua ja luonnon arvostamista piirin alueella, sekä tarjota kaiken ikäisille piiriläisille mielekästä toimintaa.

Haluatko mukaan? Onko sinulla ideoita joita haluaisit päästä toteuttamaan, halua oppia uusia asioita luonnosta ja luonnonsuojelusta tai kiinnostaako ympäristökasvatus? Luonto-Liiton toiminta on pääasiassa tarkoitettu alle 30-vuotiaille, mutta mukana on myös vanhempaa väkeä, eikä ikä ole esteenä lähteä toimintaan mukaan.

Toimintaa HLP:ssä järjestävät nuoret itse, juuri sellaisena kuin haluavat!

Muutos lähtee pienestä!

« marraskuu 2019 »
marraskuu
Susifest 3 23.11.2019 20:00 - 04:00 — Vastavirta-klubi ja Yläkerta