Sijainti: Pääsivu / Leirinohjaajakoulutus 2020

Leirinohjaajakoulutus 2020

Maailmaa voi muuttaa monella tapaa, ja ympäristökasvatus on yksi niistä. Tervetuloa koulutukseen, olit sitten opiskelija, ammattilainen tai muuten aiheesta kiinnostunut!
Leirinohjaajakoulutus 2020

Kuva: Teemu Saloriutta

Milloin 07.02.2020 16:00 loppuu
09.02.2020 18:00
Missä Vahderpään vapaa-aikakeskus, Vahderpääntie 84, Kangasala
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 0445665899
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Kiinnostaako sinua ohjaustyö lasten ja nuorten parissa? Onko luonto sinulle tärkeä ja haluaisit osaltasi olla tekemässä ikimuistoisia luontoleirejä lapsille, nuorille ja perheille?

Leirinohjaajakoulutuksessa käydään läpi ympäristökasvatuksen ja ohjaamisen perusteita, opitaan suunnittelemaan luontoleirin ohjelmia ja selviytymään mahdollisista ongelmatilanteista. Ohjaamista opetellaan käytännöllisten harjoitusten avulla. Kurssilta oppii laajan valikoiman käytännöllisiä menentelmiä.

Koulutuksesta saa erinomaiset eväät työskennellä Luonto-Liiton leireillä (talvi- ja kesälomaleirit). Myös luonto- tai kasvatusalan opiskelijat tai muuten aiheesta kiinnostuneet ovat tervetulleita täydentämään osaamistaan.

Kurssi alkaa perjantaina 7.2. klo 16 ja loppuu sunnuntaina 9.2. klo 18.
Kurssipaikkana toimii Vahderpään vapaa-aikakeskus Kangasalla. Kuljemme kurssille mahdollisuuksien mukaan kimppakyydein. Perjantaina bussilla pääsee 1 km päähän vapaa-aikakeskuksesta, sunnuntaina viemme tarvittaessa lähimmälle bussipysäkille 9 km päähän.

Hinta 60 e / 50 e (alennettu hinta Luonto-Liiton jäsenille). Hinta sisältää koulutuksen lisäksi ruuat, yhteismajoituksen neljän hengen huoneissa sekä kurssimateriaalit.

Ilmoittautumiset 31.1. mennessä
tästä

« joulukuu 2019 »
joulukuu