Sijainti: Pääsivu / Kirjoita päättäjille ilmaston puolesta 24.9.

Kirjoita päättäjille ilmaston puolesta 24.9.

Tule muistuttamaan päättäjiä vastuusta luoda hiilineutraali yhteiskunta.
Kirjoita päättäjille ilmaston puolesta 24.9.

Kuva: pixbay.com

Milloin 24.09.2019
alkaa 18:00 loppuu 20:00
Missä Kuninkaankatu 39, Tampere
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Turhauttaako ilmastopolitiikka? Haluaisitko kirjoittaa mielipiteesi suoraan päättäjille tai sanomalehteen? Tule kirjoitusiltaan, jossa autamme toisiamme kirjoittamisen alkuun. Voit kirjoittaa itseäsi kiinnostavasta näkökulmasta, kuten Amazonin sademetsästä, ilmastokriisin vakavuudesta tai kasvisruuan lisäämisestä.

Aiempaa kokemusta lehtiin tai päättäjille kirjoittamisesta ei tarvita. Tapahtuma on avoin ja ilmainen Luonto-Liiton jäsenyydestä riippumatta. Suosittelemme oman läppärin tai muistiinpanovälineiden mukaanottamista. Nähdään Luonto-Liiton toimistolla!

Poliitikkojen on pidettävä lupauksista kiinni, jotta hiilineutraali yhteiskunta on mahdollinen. Tule yhdessä muistuttamaan päättäjiä heidän vastuustaan!

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« marraskuu 2019 »
marraskuu
Susifest 3 23.11.2019 20:00 - 04:00 — Vastavirta-klubi ja Yläkerta