Sijainti: Pääsivu / Ilmastoryhmän tapaaminen 17.9.19

Ilmastoryhmän tapaaminen 17.9.19

Tule mukaan kaikille avoimeen ilmastoryhmän tapaamiseen! Illan aikana ideoidaan ja suunnitellaan toimintaa osallistujien kiinnostuksen mukaan.
Ilmastoryhmän tapaaminen 17.9.19

Kuva: Helena Lopes pexels.com

Milloin 17.09.2019
alkaa 18:00 loppuu 20:00
Missä Kuninkaankatu 39, Tampere
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Mitä voimme tehdä yhdessä ilmastokriisiin puuttumiseksi? Vaikka mitä, kunhan vain lyömme viisaat päämme yhteen. Tule jatkamaan ilmastotempausten ideointia, kuulostelemaan suunnitelmia tai tutustumaan toimintaan! Vain taivas on rajana, kun lähdemme miettimään, järjestämmekö askarteluiltamat, osallistummeko uudelleen mielenosoitukseen vai tehtailemmeko mielipidekirjoituksia. Vai kenties jotain ihan muuta?

Ilta on avoin kaikille Luonto-Liiton jäsenyydestä riippumatta ja olet odotettu, oli sinulla sitten mukanasi valmiita ideoita, kiinnostusta sinulle täysin uutta asiaa kohtaan tai jotain siltä väliltä!

Kokoonnumme Luonto-Liiton toimistolla. Tervetuloa!

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« marraskuu 2019 »
marraskuu
Susifest 3 23.11.2019 20:00 - 04:00 — Vastavirta-klubi ja Yläkerta