Sijainti: Pääsivu / Ilmastokynät sauhuamaan 16.1.

Ilmastokynät sauhuamaan 16.1.

Ideoimme ja kirjoitamme yhteisvoimin postia päättäjille. Tervetuloa mukaan!
Ilmastokynät sauhuamaan 16.1.

Kuva: rawpixel.com

Milloin 16.01.2019
alkaa 18:00 loppuu 20:00
Missä Ravintola Teerenpelin kabinetti, Hämeenkatu 25, Tampere
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Miten kirjoittamalla voi vaikuttaa ilmastonmuutokseen? Haluaisitko tarttua toimeen, mutta yksikseen ei saa aikaiseksi? Haluaisitko kirjoittaa mielipiteesi suoraan päättäjille tai sanomalehteen? Tule kirjoitusiltaan, jossa autamme toisiamme alkuun kirjoittamaan ajankohtaisista aiheista tai jatkamme jo aiemmin aloitettuja kirjeitä. Voit tarttua itseäsi kiinnostavaan näkökulmaan, kuten metsien säilyttämiseen, kasvisruuan lisäämiseen tai julkisen liikenteen parantamiseen.

Aiempaa kokemusta lehtiin tai päättäjille kirjoittamisesta ei tarvita. Tapahtuma on avoin Luonto-Liiton jäsenyydestä riippumatta. Suosittelemme oman läppärin tai muistiinpanovälineiden mukaanottamista. Tapaamme ravintola Teerenpelin kabinetissa. Tervetuloa!

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« tammikuu 2019 »
tammikuu
Tapahtumat