Sijainti: Pääsivu / Aikuisten luontoleiri

Missä Lortikan kämppä
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Hei aikuinen! Vieläkö muistat lapsuuden kesäleirit? Ne loppumattoman pitkiltä tuntuneet aurinkoiset päivät täynnä leikkiä, naurua, uintia, saunomista ja tikkupullan paistamista nuotiolla. Tänä kesänä me täällä Luonto-Liiton Hämeen piirissä haluamme tarjota kaikille teille yli 18-vuotiaille mahdollisuuden palata kokemaan kesäleiritunnelman uudestaan aikuisessa seurassa!

Mikäli siis olet täysi-ikäinen, olet tervetullut viettämään aikuisten omaa viikonlopun mittaista luontoleiriä Lortikan kämpälle Isojärven kansallispuistoon 10.–12.8. Ohjelma tarkentuu myöhemmin, mutta luvassa on retkeilyä ja luonnon aistimista, keskusteluja ja hiljentymistä sekä eksymistä ja löytämistä. Hinta on Luonto-Liiton jäsenille 80 e ja ei-jäsenille 100 e. Hinta sisältää ohjelman lisäksi majoituksen ja vegaanisen ruoan.

Leiri alkaa perjantaina klo 16. Sunnuntaina lähdemme kämpältä klo 12, minkä jälkeen on mahdollista jäädä vielä retkeilemään loppupäiväksi. Julkisilla kulkuneuvoilla pääsee reilun kymmenen kilometrin päähän kämpästä, mistä voimme tulla noutamaan osallistujia. Myös kimppakyyteihin saattaa olla mahdollista osallistua ainakin Tampereen suunnasta saapuessa.

Ilmoittautuminen on auki 27.7. asti. Sisänukkumapaikkoja on kuitenkin rajoitetusti, eli kannattaa ilmoittautua ajoissa, mikäli katto pään päällä houkuttelee.

Lämpimästi siis tervetuloa rentoutumaan ja irrottautumaan arjesta, seikkailemaan ja inspiroitumaan sekä löytämään ja vapauttamaan oma sisäinen lapsesi!

Ilmoittautuminen: https://form.jotformeu.com/81146252409352

Lisätiedot:

Leiri on päihteetön. Kämppä ei valitettavasti sovellu liikuntaesteisille.

« heinäkuu 2018 »
heinäkuu