Sijainti: Pääsivu / Äänimaisemissa — sointuva metsäretki

Äänimaisemissa — sointuva metsäretki

Tervetuloa helpolle metsäretkelle, jolla tehdään rentoutusharjoituksia oman äänen luontaisen virtauksen avulla!
Äänimaisemissa — sointuva metsäretki

Kuva: Hanna Kirmanen

Milloin 25.08.2019
alkaa 11:00 loppuu 16:00
Missä Alasjärvenranta 25, Tampere
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Lähteäpä pitkästä aikaa metsään tallustelemaan, mättäiden lomaan lokoilemaan. Olisi aikaa kummastella kukkien kypsymistä, kuunnella lintujen sirkutusta. Voisi lauleskella kuusikon kätkössä, istuskella nuotiolla kahvikupponen kädessä, kuunnella omia ajatuksiaan.

Sointuvalla retkellä meillä on mahdollisuus kaikkeen tähän. Lähdemme yhdessä Kauppi-Niihaman lähimetsään. Kuljemme jalan keskelle kangasmetsää, jossa meillä on kiireetön tilaisuus tutkia musiikin soljumista ja äänen vapautumista. Kun äänemme rentoutuu, voimme rentoutua mekin. Kun pääsemme loppukesäisen rauhan keskelle, saatamme huomata hippusen rauhaa lisääntyneen meissäkin.

Retkellä pääset rentoutumaan oman äänen ja hengityksen luontaisen kulun avulla. Pääset myös lettukahveille hurmaavan Niihaman majan pihapiiriin. Osallistuakseen ei tarvitse olla kokemusta retkeilystä tai laulamisesta. Harjoitukset ohjataan kokonaisuudessaan ja jokainen osallistuu omana itsenään ja omilla kyvyillään. Osallistujien kiinnostuksen mukaan saatamme myös lauleskella nuotion äärellä.

Info:

• Metsäretki, jonka aikana tehdään rentoutusharjoituksia oman äänen luontaisen virtauksen avulla

• Kokoontuminen Teiskontien varrella, Alasjärven uimarannan parkkipaikalla osoitteessa Alasjärvenranta 25 https://goo.gl/maps/THk5FKtzdnCgDYnN9

• Paikalle pääset julkisilla lännestä eli keskustasta tullessasi, kun jäät pysäkillä Irjalankatu (pysäkin numero 5116)
  • Idästä päin tullessasi pääset paikalle, kun jäät pysäkillä Teiskontie 61 (5117)
  • Kokoonnumme klo 11 ja palaamme noin klo 16.00

• Kävelyä yhteensä 5 km, pääosin soratiellä ja osin metsäpoluilla, joilla on juurakoita sekä loivia ala- ja ylämäkiä

• 5 e hintaan sisältyy lettukahvit tai -teet Niihaman majan grillikodalla

• Säävaraus: kevyellä sateella retkeä ei peruta, vaan osallistua voi säänmukaisesti pukeutuneena. Kovalla sateella tapahtuma perutaan ja osallistumismaksut palautetaan.

• Mukaan tarvitset liikkumiseen ja ulkoiluun sopivan, säänmukaisen vaatetuksen.

• Osallistuminen vaatii tavanomaista fyysistä ja psyykkistä peruskuntoa. Tapahtuma ei korvaa terveydenhoitoa eikä se sovi akuuteista terveysongelmista kärsivillle.

• Koska paikkoja on rajoitetusti, sitovan ilmoittautumisen ja osallistumismaksun eräpäivä on 21.8. Mukaan pääset ilmoittamalla nimesi ja mahdollisen erityisruokavaliosi osoitteeseen hlp@luontoliitto.fi

• Tapahtuman peruuntuessa sään tai järjestäjistä johtuvan syyn takia maksut palautetaan.

• Osallistumisen peruuntuessa terveydellisistä tai muista painavista syistä, olethan mahdollisimman pian yhteydessä sähköpostitse, jotta paikkasi vapautuu seuraavalle ja voit sopia maksun palautuksesta.

• Kysyttävää? Älä epäröi laittaa viestiä: hlp@luontoliitto.fi

Ilmoittautua voit vaikka heti! Nähdään Niihaman metsissä!

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« lokakuu 2019 »