Sieppo rohkaisee ystäviään antamaan äänen Vuoden laatulehti 2023 -kilpailussa

Lasten luontolehti Sieppo on mukana Kultti ry:n laatulehtikilpailussa. Kisan yleisöäänestys on alkanut, ja äänestää voi 22.10.2023 saakka.

Sieppo on kuudesti vuodessa ilmestyvä sadunhohtoinen luontolehti lapsille ja perheille. Värikäs lehti kätkee sisäänsä tarinoita ja sarjakuvia, väritystehtäviä ja helppotajuisia tutkimusvinkkejä. Jokaisessa Sieppo-lehdessä julkaistaan paljon lasten omia piirustuksia ja juttuja.

Käy antamassa äänesi Siepolle täällä. Halutessasi voit osallistua arvontaan, jossa palkintona on vapaavalintaisen Kulttilehden vuosikerta.

Sirkuta Siepon puolesta myös somessa: #vuodenlaatulehti

Vuoden laatulehden valitsee kirjailija Rosa Liksom. Kilpailun voittaja tai voittajat julkistetaan Helsingin kirjamessuilla lauantaina 28.10. klo 12.