Nuorten viikonloppuleiri Salossa

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää nuorille (noin 15-29-vuotiaille) suunnatun, yhden viikonlopun mittaisen luonnonharrastusleirin Salon Kiskonjoen elokuisissa maalaismaisemissa. Ilmoittautuminen on auki 13.8. saakka.

• luonnonharrastus vasp leirit
  • 17.08.2018 00:00 ja loppuu 19.08.2018 00:00 .

Nuortenretki Ruissalossa

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää nuorille (noin alle 30-vuotiaille) suunnatun retken Ruissalossa Kansanpuiston ympäristössä 25.8. osana Suomen luonnonsuojeluliiton 80-vuotisjuhlatapahtumaa. Liikkeelle lähdetään Kansanpuistosta tapahtuman kokoontumispaikalta klo 13:45. Retkellä kuljetaan muutaman kilometrin kierros elokuisista rantaniitty- ja tammimetsämaisemista nauttien ja luontoa havainnoiden. Kierros vie kasvitieteellisen puutarhan kautta takaisin Kansanpuistoon.

• retki vasp
  • 25.08.2018 13:45 ja loppuu 25.08.2018 16:00 .

VASP mukana Study in Turku -messuilla

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri osallistuu Study in Turku -messuille. Turkuun saapuville korkeakouluopiskelijoille suunnatut messut järjestetään ICT Cityssä torstaina 30.8.

• vasp
  • 30.08.2018 10:00 ja loppuu 30.08.2018 16:00 .

Koko perheen syysretki Laukaan Hitonhaudalle

Kessu järjestää sunnuntaina 9.9. koko perheen retken Laukaan Hitonhaudalle!

• 09.09.2018 10:00 ja loppuu 09.09.2018 15:00 .

VASP mukana Mahdollisuuksien torilla

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri pitää pöytää Vanhalla suurtorilla järjestettävässä tapahtumassa, jossa monenlaiset toimijat esittelevät mahdollisuuksia vaikuttaa maailman tilaan. Ilmoittaudu mukaan esittelemään Luonto-Liiton toimintaa tai tule vain paikan päälle moikkaamaan ja osallistu ohjelmaan!

• vasp
  • 16.09.2018 00:00 ja loppuu 16.09.2018 00:00 .

Syyskokous

Tervetuloa Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin syyskokoukseen! Tässä kokouksessa päätetään, mitä piirissämme tapahtuu ensi vuonna. Päätäntävalta on jäsenistöllä. Kokouksessa valitaan myös uusi hallitus piirille, joten nyt on oikea aika astua esiin, jos hallituspaikka houkuttelee. Kokousherkkuja on tietysti tarjolla ja oheisohjelmaa suunnitteilla.

• vasp kokous
  • 28.09.2018 17:00 ja loppuu 28.09.2018 19:00 .