Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Tule töihin kansainväliselle ilmastotoimintaleirille heinäkuussa 2022!

Tule töihin kansainväliselle ilmastotoimintaleirille heinäkuussa 2022!

Kuva: Julia Jukkarainen

Haluatko tehdä töitä nuorten ilmastokasvatuksen parissa ja saada kokemusta luonnonhoito- ja ennallistamistöistä?

Etsimme leirinohjaajia, kokkeja ja apukokkia 25.31.7. järjestettävälle ilmastotoimintaleirille Kyyjärvelle Keski-Suomeen.

Leirin järjestävät yhteistyössä Luonto-Liitto, Luonto-Liiton Ilmastoryhmä ja Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri. Leiriä tukee Pohjoismaisen kulttuuripisteen Norden 0-30 ohjelma.

Lue alta lisää toimenkuvista ja palkoista!

Ohjaaja:

Leirinohjaajiksi haemme innokkaita ja positiivisia tyyppejä, joita kiinnostaa luonnonläheinen toiminta nuorten parissa. Leirinohjaajat toimivat osana leirinjohtajan vetämää tiimiä. Leirinohjaajilta odotetaan vähintään 15 vuoden ikää, oma-aloitteisuutta, sitoutumista sekä tiimityöskentelytaitoja. Toivomme aikaisempaa ohjaaja- tai leirikokemusta, etenkin kokemus Luonto-Liiton leireiltä katsotaan eduksi.

Leirinohjaajan tehtäviin kuuluu leirin käytännönjärjestelyissä avustaminen ennen leiriä, ohjelman vetäminen leirillä sekä leiriläisten viihtyvyydestä vastaaminen. Ohjaajille maksetaan palkka, jonka lisäksi matkakulut leirille sekä majoitus ja ruokailut leirillä korvataan.

Haemme leirille yhteensä neljää ohjaajaa. Kaksi ohjaajista työskentelee leirillä 25.29.7. (ma-pe), ja heidän palkkansa on 400 €. Toiset kaksi ohjaajaa työskentelevät 27.31.7. (ke-su), ja heille maksetaan 500 €:n palkka.

Koska ohjaajat työskentelevät nuorten parissa, pyydämme hakijoilta rikosrekisteriotteen ennen työsuhteen solmimista.

Huom. ohjaajilta toivomme, että he voisivat osallistua kesän aikana järjestettävään muutamaan suunnittelutapaamiseen Jyväskylässä.

Kokki:

Leirikokeilta vaaditaan 18 vuoden ikää ja kokemusta vegaanisten kasvisruokien valmistamisesta. Eduksi katsotaan alan koulutus, hygieniapassi sekä aiempi leirikokemus. Kokit vastaavat leirin ruokatilauksista, ruokalistan suunnittelusta sekä ruoan valmistamisesta leirin aikana. Leirikokin tulee osata ottaa huomioon leiriläisten allergiat sekä erityisruokavaliot.

Haemme kahta leirikokkia, ja molemmille maksetaan 800 €:n palkka. Lisäksi matkakulut, majoitus ja ruokailut leirillä korvataan.

Kokit työskentelevät tiiminä yhdessä keittiöapulaisen kanssa. Molemmat kokit työskentelevät leirillä 25.31.7. (ma-su) sekä osallistuvat ennen leiriä tehtävään suunnittelutyöhön.

Keittiöapulainen:

Apukokki avustaa kokkeja ruokien suunnittelussa ja niiden valmistamisessa. Apukokilta odotetaan 15 vuoden ikää, innokkuutta työhön sekä jonkinlaista kokemusta keittiössä toimimisesta. Eduksi katsotaan alan koulutus, hygieniapassi sekä aiempi leirikokemus.

Keittiöapulainen työskentelee leirillä 27.31.7. (ke-su), ja hänelle maksetaan 400 € palkka. Matkakulut, majoitus ja ruokailut leirillä korvataan.

Jos kiinnostuit, lähetä CV + vapaamuotoinen hakemus viimeistään 15.5.2022 leirikoordinaattorin sähköpostiin: helmi.suvisaari@luontoliitto.fi

Tehtäviin valituille ilmoitetaan 20.5. mennessä.

Koordinaattorilta voi kysyä lisätietoja, jos jokin jäi mietityttämään!