Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Siilin syntymäpäivälahjatoive: Tuo uusi jäsen Luonto-Liittoon!

Siilin syntymäpäivälahjatoive: Tuo uusi jäsen Luonto-Liittoon!

Jäsenet ovat aina olleet voimavaramme. Juuri jäsenistömme on vuosien saatossa tehnyt Luonto-Liitosta merkittävän muutosvoiman luonnon puolesta. Siitä esitämme nöyrimmän kiitoksemme jokaiselle luontoliittolaiselle.
Siilin syntymäpäivälahjatoive: Tuo uusi jäsen Luonto-Liittoon!

Kuva: Katriina Swanljung

Luonto-Liitto täyttää tänään 16. lokakuuta 2013 upeat 70 vuotta!

Toimintamme perusta on ikuinen, tai ainakin niin ikuinen kuin luonto ylipäätään voi olla. Luonto-Liitto tarjoaa ainutlaatuista toimintaa ja elämyksiä kaikille luonnon ihmeiden ihastelijoille. Luonto-Liiton jäsenenä olet edistämässä pysyvän ja myönteisen suhteen muodostumista luonnon ja lasten sekä nuorten välillä. Jäsenenä autat suojelemaan luonnon moninaisuutta ja tuet tavoitettamme saavuttaa yhteiskunta, jossa luonnon itseisarvo tunnustetaan. Kiitos, että olet mukana!

Jos haluat antaa syntymäpäivälahjan 70-vuotiaalle Luonto-Liitolle, siili ilahtuisi ikihyväksi jokaisesta uudesta jäsenestä. Samalla annat lahjan luonnolle ja ystävällesi, olipa hän lapsi tai aikuinen. (Jos annat jäsenyyden lahjaksi, muista pyytää suostumus jäseneksi liitettävältä.)

Muutos lähtee meistä - yhdessä!

***

Luonto-Liiton jäsenmaksu on 25 euroa vuodessa. Varsinainen jäsenyys on tarkoitettu pääsääntöisesti alle 30-vuotiaille. Sitä vanhempien suositellaan liittyvän kannatusjäseniksi. Lapsiperheessä kaikki sisarukset voi liittää jäseniksi yhdellä jäsenmaksulla. Jäsenetuihin kuuluu mainio lastenlehti Sieppo tai raikkaasti ajankohtaisiin aiheisiin paneutuva Nuorten Luonto. Liittyessään nyt, uuden jäsenen ensimmäinen oma lehti ilmestyy sopivasti ennen joulua.

Liittyä voi tästä.

Mikäli haluat lahjakortin annettavaksi uudelle jäsenelle, kirjoita sana ”lahjakortti” liittymislomakkeen ”Lisätietoja”-kohtaan tai ota yhteyttä toimisto(ät)luontoliitto.fi niin lähetämme kortin sinulle.