Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Siepon upouusi puuhakirja nyt liittymislahjaksi jäsenillemme!

Siepon upouusi puuhakirja nyt liittymislahjaksi jäsenillemme!

Tilaa Luonto-Liiton jäsenyys lahjaksi tai liity itse jäseneksi, saat liittymislahjana painotuoreen Siepon puuhakirjan!

Värikäs puuhakirja on täynnä lasten luontolehti Sieposta tuttuja luontotehtäviä kauniilla kuvituksilla varustettuna. Puuhakirja sopii erityisesti noin 6–8-vuotiaille lapsille, mutta aikuisen kanssa tehtävät viihdyttävät pienempiäkin. Osa tehtävistä on suunnattu hiukan vanhemmille lapsille.

Jäsenemme saavat Siepon tai Nuorten Luonnon kotiin ja lisäksi alennuksia Luonto-Liiton leireillä ja tapahtumissa. Jäsenyys oikeuttaa myös yhteistyökumppaniemme tarjoamiin etuihin. Katso kaikki jäsenedut täältä. Luonto-Liiton jäsenyys on tarkoitettu ensisijaisesti alle 29-vuotiaille. Kun yksi perheessä liittyy Luonto-Liittoon, kaikki perheen lapset ja nuoret voivat liittyä perhejäseniksi maksutta.

Puuhakirja on tarkoitettu vain uusille jäsenille. Saat kirjan postitse liityttyäsi verkkolomakkeella, kirjoita lisätietokenttään sana "puuhakirja". Jos perheessä on jo yksi jäsen, voit myös liittää maksutta uuden perhejäsenen, jolloin hänelle lähetetään lahjaksi puuhakirja.

Lähdetään yhdessä luontoon!