Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Siepon upouusi puuhakirja nyt liittymislahjaksi jäsenillemme!

Siepon upouusi puuhakirja nyt liittymislahjaksi jäsenillemme!

Tilaa Luonto-Liiton jäsenyys lahjaksi tai liity itse jäseneksi, uudet jäsenemme saavat liittymislahjana ihanan Siepon puuhakirjan! Puuhakirja sopii myös pukinkonttiin.

Värikäs Siepon puuhakirja on täynnä lasten luontolehti Sieposta tuttuja luontotehtäviä kauniilla kuvituksilla varustettuna. Puuhakirja sopii erityisesti noin 6–8-vuotiaille lapsille, mutta aikuisen kanssa tehtävät viihdyttävät pienempiäkin. Osa tehtävistä on suunnattu hiukan vanhemmille lapsille.

Jäsenemme saavat Siepon tai Nuorten Luonnon kotiin ja lisäksi alennuksia Luonto-Liiton leireillä ja tapahtumissa. Jäsenyys oikeuttaa myös yhteistyökumppaniemme tarjoamiin etuihin. Katso kaikki jäsenedut täältä. Luonto-Liiton jäsenyys on tarkoitettu ensisijaisesti alle 29-vuotiaille. Kun yksi perheessä liittyy Luonto-Liittoon, kaikki perheen lapset ja nuoret voivat liittyä perhejäseniksi maksutta.

Jos haluat tilata jäsenyyden ja puuhakirjan joululahjaksi, voit tulostaa oheen kauniin joulukortin. Korttivaihtoehdot löytyvät sivulta luontoliitto.fi/joululahja

Puuhakirja on tarkoitettu vain uusille jäsenille. Jos perheessä on jo yksi jäsen, voit myös liittää maksutta uuden perhejäsenen, jolloin hänelle lähetetään lahjaksi puuhakirja.

Tiaa jäsenyys ja lahjajäsenyys täältä!

Lähdetään yhdessä luontoon!