Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Luonto-Liitto hakee talousjohtajaa

Luonto-Liitto hakee talousjohtajaa

Luonto-Liitto hakee talousjohtajan sijaista 1.8.2014–30.8.2015 väliselle ajalle sekä sen jälkeen mahdolliseen vakituiseen työsuhteeseen.

Talousjohtajan keskeisiä työtehtäviä ovat järjestön talous- ja henkilöstöhallinto sekä niiden esittely liittohallitukselle. Hän työskentelee talousosaston ja varainhankinnan esimiehenä ja talousjaoston sihteerinä.

Työtehtäviin kuuluvat mm.
- budjetointi ja sen toteutumisen seuranta
- talousennusteiden laatiminen ja kustannuslaskelmat
- avustusanomukset ja valtioapulaskelmat
- piirijärjestöjen neuvominen talous- ja hallintoasioissa
- sopimukset ja hankinnat
- varainhankinnan ja yritysyhteistyön kehittäminen

Haettavalta henkilöltä edellytetään soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai muuta vastaavaa koulutusta, järjestötoiminnan ja valtionapujärjestelmän tuntemusta sekä taloushallinnon osaamista. Lisäksi toivomme kokemusta esimiestehtävistä ja varainhankinnasta sekä valmiutta osallistua tarvittaessa myös ilta- ja viikonloppukokouksiin.

Tehtävän menestykselliseen hoitamiseen tarvitaan hyviä vuorovaikutustaitoja, järjestelmällistä toimintaotetta ja sujuvaa suomen kielen osaamista sekä riittävää englannin ja ruotsin kielen taitoa.

Työaika on 37 h/viikko ja palkka Luonto-Liiton palkkauksen mukainen + kokemuslisät.

Lähetä hakemuksesi ja CV pdf-muodossa ma 23.6. klo 8.00 mennessä osoitteeseen leo.stranius@luontoliitto.fi.

Työhaastattelut järjestetään todennäköisesti 24.–25.6.2014.

Lisätietoja:
- Toiminnanjohtaja Leo Stranius, puh 040 754 7371, leo.stranius@luontoliitto.fi