Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Luonto-Liitto hakee metsävastaavaa!

Luonto-Liitto hakee metsävastaavaa!

Liity joukkoomme ja auta pelastamaan Suomen metsät! Haemme sitoutunutta ja intohimoisesti metsiensuojelutyöhön suhtautuvaa henkilöä, jolla on laaja alan osaamishistoria.

Metsävastaava toimii järjestön asiantuntijana metsien ja soiden suojelutyössä. Hän toimii yhdessä vapaaehtoisista koostuvan metsäryhmän, työntekijöiden sekä liittohallituksen ja -valtuuston kanssa. Toimenkuvaan kuuluu metsien ja soiden suojeluun liittyvän vapaaehtoistoiminnan kehittäminen ja koordinointi sekä vaikuttamistyötä.

Hakijalta odotamme:

• Intohimoa ja harrastuneisuutta metsien ja soiden suojelutyöhön sekä hyvät taustatiedot alalta
  • Kokemusta ympäristöjärjestössä toimimisesta sekä vapaaehtoistoiminnan organisoinnista
  • Hyviä yhteistyö- ja verkostoitumistaitoja sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • Hyviä suullisia ja kirjallisia vuorovaikutustaitoja sekä sujuvaa suomen ja riittävää englannin kielen osaamista
  • Monipuolisia viestintätaitoja ja kiinnostusta viestintään
  • Kykyä toiminnan ja talouden seuraamiseen ja raportointiin sekä hankehakemusten tekemiseen
  • Valmiutta osallistua ilta- ja viikonloppukokouksiin sekä satunnaisiin työmatkoihin
  • Soveltuvaa koulutusta
  • Sitoutuneisuutta Luonto-Liiton edustamiin arvoihin

Työaika on 50 %, 18,5 h/viikko. Työsuhde on kahden vuoden määräaikainen sopimus, jonka jatko riippuu rahoituksen varmistumisesta. Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian. Työpaikka on Luonto-Liiton keskustoimistolla Helsingissä. Työtä voi tehdä osittain etätyönä. Palkka määräytyy järjestöalan yleisen palkkatason huomioiden.

Lähetä hakemuksesi ja CV (max. 3 sivua yhteensä) 23.2.2021 mennessä osoitteeseen sami.saynevirta@luontoliitto.fi. Kirjoita viestin otsikoksi “Metsävastaava”. Haastattelut pidetään alustavasti 4.-5.3.2021.

Lisätietoja tehtävästä antavat järjestöpäällikkö Sami Säynevirta p. 040 560 7303, sami.saynevirta@luontoliitto.fi, sekä edeltävä metsävastaava Lauri Kajander p. 045 114 0088, lauri.kajander@sll.fi.

Luonto-Liitto on vuonna 1943 perustettu valtakunnallinen lasten ja nuorten luonnonharrastus- ja ympäristönsuojelujärjestö. Luonto-Liitto kampanjoi mm. metsien, ilmaston, Itämeren, kestävän kulutuksen ja suurpetojen puolesta, järjestää luontoleirejä ja -kerhoja, sekä koulutusta ympäristöpolitiikasta ja ympäristökasvatuksesta. #muutoslähteepienestä

« maaliskuu 2021 »
maaliskuu