Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Luonto-Liitto 77 vuotta!

Luonto-Liitto 77 vuotta!

Lokakuun 16.päivä Luonto-Liitto juhlii pitkää ikää arkisen arvokkaasti ja toiveikkaana, keskellä näitä hankalia aikoja. Toivomme, että koko maailmaa ravisteleva korona-pandemia pysäyttäisi ihmiset ja päätöksentekijät miettimään luonnon haavoittuvuutta ja muuttamaan toimintatapojaan vihdoinkin ympäristöä ja muita lajeja arvostavaan suuntaan.

“Luonto-Liitto on ainutlaatuinen ja valtakunnallinen ympäristö- ja luontojärjestö, jonka tekemisessä on asiantuntijuuden lisäksi myös särmää. Luonto-Liitto on kansalaisjärjestö, jonka lonkerot ulottuvat kaduilta metsiin ja kabinetteihin. Haluamme rakentaa maailmaa, missä ympäristö- ja luontoarvot otetaan huomioon kokonaisvaltaisesti ja muita lajeja kunnioittaen", Luonto-Liiton järjestöpäällikkö Sami Säynevirta sanoo.

Lämmin kiitos kaikille jäsenille ja toiminnan tukijoille! ♥

Haluatko muistaa Luonto-Liittoa sen merkkipäivänä?

1. Ota ystävä mukaan toimintaan! Valtakunnalliset toimintaryhmämme tarjoavat monipuolista toimintaa läpi vuoden. Osallistu vaikkapa Itämeren puhdistamistalkoisiin, susiaitojen pystyttämiseen, ilmastokriisiä vastaan kampanjoimiseen tai jäsenlehtien tekoon. Kaikki ovat tervetulleita!

2. Vinkkaa somessa! Seuraa Luonto-Liittoa somessa ja jaa viestejämme eteenpäin. Vedä keskusteluun tärkeitä toimijoita ja tahoja. Liitä viestien perään ainakin nämä: www.luontoliitto.fi/liity #muutoslähteepienestä #luontoliitto @luontoliitto

3. Lahjoita jäsenyys lapselle tai nuorelle. Jäsenlehteä lukuun ottamatta, jäsenyys on aineeton lahja - ja kannanotto luonnon puolesta! Saat koko perheen lapset ja nuoret jäseniksi samaan hintaan.

4. Lahjoita Luonto-Liitolle! Voit myös vinkata lahjoitusmahdollisuudesta vaikkapa työnantajallesi tai kerätä varoja esimerkiksi Facebookissa omana synttäripäivänäsi.

5. Käytä sähköpostiallekirjoitusta, esimerkiksi: Kiinnostaako sinua ympäristöaktivismi? Haluatko vaikuttaa? Liity Luonto-Liiton jäseneksi ja tule mukaan toimimaan! www.luontoliitto.fi/liity #muutoslähteepienestä

Voit ladata alla olevan siilikuvan koneellesi ja liittää sen sähköpostiallekirjoituksen mukaan!