Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Luonto-Liiton Kevätpäivät 2018

Luonto-Liiton Kevätpäivät 2018

Luonto-Liiton vuoden tärkeintä aktiivitapahtumaa vietetään Hämeessä 13.–15.4.

Kaipaatko takaisin luontoon?

Luonto-Liiton Hämeen piiri järjestää 13.–15.4. Kevätpäivät. Palaa juurillesi ja lataa akkusi rentoutumalla  hyvässä seurassa luonnon keskellä, omana itsenäsi, ilman mitään velvollisuuksia. Tapahtumassa on luvassa kaikille yhteistä ohjelmaa sisällä ja ulkona, valinnaisia työpajoja sekä retkeilymahdollisuus halukkaille.

Kevätpäivät järjestetään Laitikkalan koululla Pälkäneellä osoitteessa Koulumäentie 13. Osallistumismaksu Luonto-Liiton jäsenille on 20 € ja muille 40 €. Hintaan sisältyy majoitus, vegaaninen ruoka sekä mahdollisuus yhteiskuljetukseen. Yhteiskuljetus järjestetään reiteillä Helsinki–Riihimäki–Hämeenlinna–Laitikkala sekä Tampere–Laitikkala.

Bussi lähtee perjantaina Helsingistä klo 13.30 ja Tampereelta klo 16.30. Ohjelman aloitamme klo 17.30. Majoitustilaa on sisällä noin 50:lle hengelle, minkä lisäksi on mahdollisuus nukkua puolijoukkueteltassa tai omassa teltassa. Takaisin lähdemme sunnuntaina noin klo 16.

Ilmoittautuminen on auki 29.3. asti tai kunnes majoitustilat tulevat täyteen. Tervetuloa mukaan!

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: www.kevätpäivät.fi

« tammikuu 2021 »