Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Luonnonharrastus- ja ympäristökasvatusjaoston kokous

Luonnonharrastus- ja ympäristökasvatusjaoston kokous

Milloin 14.09.2013
alkaa 11:30 loppuu 16:00
Missä Keskustoimisto, Annankatu 26, Helsinki
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Ansaittu tauko ennen Hammastunturiin suuntaamista. LUPin retkeltä 2.9.2013.

Luonto-Liitto eroaa monista muista ympäristöjärjestöistä siinä, että me haluamme viedä lapset ja nuoret luontoon ja näyttää, miksi niin moni innostuu luonnosta ja saa siitä elämänmittaisen harrastuksen.

Tämä vaatii kuitenkin tekijöitä sekä uusia ideoita. Tiedätkö jo, miten Kevätseuranta tai Kevättuuli saataisiin entistä suositummiksi? Oletko keksinyt, miten nuorten retkitoiminta saataisiin entistä aktiivisemmaksi? Onko sinulla ideoita ympäristökasvatustoiminnan uudistamiseksi?

Yhteenkään näistä ei tarvitse vastata myöntävästi, jotta olisit tervetullut 14.9. klo 11.30 alkaen pidettävään kokoukseemme. Kiinnostus aihepiiriin riittää, eikä kokemusta tai erityisosaamista vaadita.

Luonnonharrastus- ja ympäristökasvatusjaoston kokous pidetään 14.9. klo 11.30 alkaen Luonto-Liiton keskustoimistolla (Annankatu 26). Tarjolla on kevyttä lounasta ja muuta pientä purtavaa. Ruoan riittävyyden varmistamiseksi on suositeltua, muttei välttämätöntä, kertoa saapumisestaan etukäteen. Sen voit tehdä Antti Salovaaralle mailitse tai puhelimitse (ans[ät]iki.fi, 040-7376948). Tervetuloa!

Kuulemme mielellämme ideoita ja palautetta myös kokouksen ulkopuolellakin.

Alkusyksyisin terveisin,
Luonnonharrastus- ja ympäristökasvatusjaosto