Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Tule mukaan tekemään Luonto-Liiton kevätpäiviä!

Tule mukaan tekemään Luonto-Liiton kevätpäiviä!

Luonto-Liiton valtakunnalliset kevätpäivät pidetään 17.-19.4.2020 Taivassalossa Tippsundin leirialueella. Kevätpäivien talkooporukkaa kerätään ja ohjelmanpitäjiä etsitään nyt. Tervetuloa mukaan toteuttamaan kevään kohokohtaa!

Kevätpäivät on Luonto-Liiton väenkokoontuminen. Se on kaikkien luontoliittolaisten ja luontoliittolaisiksi aikovien yhteinen tapahtuma, jonne saapuu nuoria ja vähän vanhempiakin ympäristövaikuttamisesta ja luonnonharrastuksesta kiinnostuneita ihmisiä ympäri maan tapaamaan toisiaan, viettämään aikaa yhdessä, oppimaan uutta, suunnittelemaan ja kehittämään järjestön toimintaa, olemaan luonnossa ja rentoutumaan.

Kevätpäivien talkooporukkaa kerätään ja ohjelmanpitäjiä etsitään nyt. Tervetuloa mukaan toteuttamaan kevään kohokohtaa! Kevätpäiviä suunnittelemaan ja toteuttamaan ovat tervetulleita kaikki Luonto-Liiton toiminnan alasta kiinnostuneet järjestön jäsenyyteen katsomatta.

Lisätietoa kevätpäivistä: luontoliitto.fi/kevatpaivat2020

Haluatko mukaan järjestämään tapahtumaa tai tarjota ohjelmaa? Ota yhteyttä tapahtuman koordinaattoriin: Milla Aalto, milla.m.aalto[ät]utu.fi, 050 5722 345