Kesäleirit kutsuvat​

Luontoliiton kesäleirit tarjoavat mahdollisuuden tutustua luontoon luovalla ja elämyksellisellä tavalla! Saka järjestää suosittuja luontoleirejä lapsille ja nuorille Itä-Suomessa. Kesällä 2023 pidetään nuortenleiri ja lastenleiri Kuopiossa legendaarisessa Karhonsaaressa sekä lasten norppaleiri Savonlinnassa Turponsaaressa. Leiri-ilmoittautumisen alkamisesta ilmoitetaan Sakan somekanavilla ja kotisivuilla. Leiri-ilmoittautuminen alkaa huhtikuun alkupuolella.

Tutustu leireihin!

Toukokuun tapahtumia

Yleiskokous 21.5. Vasp kutsuu jäsenistönsä ylimääräisen yleiskokouksen maanantaina 21.5. klo 17 piirin toimistolle. Kokouksessa käsitellään kevätkokouksessa käsittelemättä jääneet asiat: toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen esittely, toiminnantarkastajan lausunto