Sijainti: Pääsivu

Luonto-Liiton Hämeen piiri

Tekoja haavoittuvan luontomme puolesta!

***

TALVILOMALEIRIT 2019

Leiritiedot ja ilmoittautumisohjeet TÄÄLTÄ!

***

Jo yli neljänkymmenen vuoden ajan olemme olleet mukana antamassa luontoelämyksiä Tampereen ja sen lähialueiden asukkaille. On ollut leirejä, kerhoja, tempauksia; on viety lapsia ja lapsenmielisiä metsiin, rannoille, soille. Olemme tiedottaneet vaihtoehtoisista tavoista hakea onnea ja iloa elämään sekä toimineet luonnon itseisarvon tunnustamisen puolesta. Tule mukaan rakentamaan entistä parempaa ja onnellisempaa ympäristöä nykyisille ja tuleville lapsille, nuorille - meille kaikille.

Sinulla on mahdollisuus antaa ääni niille, joilla sitä ei ole: rakkaan luontomme rikkaalle lajistolle!

Tule mukaan, juuri sellaisena kuin olet, juuri sen verran kuin pystyt.

Voit myös tukea toimintaamme lahjoittamalla haluamasi summan

tilille: FI28 4503 0010 3203 35

saaja: Luonto-Liiton Hämeen piiri ry

viesti: lahjoitus

Rahankeräysnro: RA/2017/577, 31.5.2017. Keräysaika: 1.6.2017-31.5.2019. Keräysalue: Pirkanmaa. Keräystarkoitus: Luonto-Liiton Hämeen piirin järjestämän lasten ja nuorten luonnonharrastus- ja ympäristönsuojelutoiminnan sekä kurssi-, kerho- ja leiritoiminnan tukemiseksi.

Ota yhteyttä:

hlp@luontoliitto.fi

Liity jäseneksi tästä!

« marraskuu 2018 »
marraskuu
Tapahtumat
Ilmastoilta: lobbaus ja hankkeet 04.12.2018 18:00 - 20:00 — Ravintola Tullin sauna, Åkerlundinkatu 3, Tampere
Alakoululaisten talvilomaleiri 25.02.2019 - 27.02.2019 — Vahderpää, Kangasala
Perheiden talvilomaleiri 27.02.2019 - 01.03.2019 — Vahderpää, Kangasala