Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Ajankohtaista / Luonto-Liitto esillä Educa-messuilla

Luonto-Liitto esillä Educa-messuilla

Tule tapaamaan meitä Educa-messuille ja tutustu uusiin kevätseurantamateriaaleihin lapsille sekä nuorille ja aikuisille.

Luonto-Liitto on mukana opetusalan valtakunnallisilla Educa-messuilla Helsingin messukeskuksessa 23.–24.1.2015. Luonto-Liiton ständiltä voit tulla hakemaan painotuoreita kevätseurantamateriaaleja omalle ryhmälle, luokalle tai perheelle.

Kevätseurannan teemana on tänä vuonna urbaani kevät. Lapsille suunnattu kevätseurantamateriaali on suunnattu alakouluikäisille, ja sopii myös eskari-ikäisille. Yläkoulun opetukseen puolestaan sopii koko kansan kevätseuranta. Molemmista materiaaleista saat ideoita keväisen kaupunkiluonnon tutkimiseen.

Jos et pääse messuille, voit tilata kevätseurantamateriaalit Luonto-Liiton toimistosta osoitteesta materiaalit(ät)luontoliitto.fi. Kannattaa toimia pian, sillä lomakkeet ovat suosittuja.

Tartu myös hienoon jäsentarjoukseen: kun liityt Luonto-Liiton jäseneksi Educa-messuilla, saat liittymislahjaksi upean Merenranta kutsuu -opaskirjan!