Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Ajankohtaista / Luonto-Liiton uudet jäsenkortit saapuvat

Luonto-Liiton uudet jäsenkortit saapuvat

Luonto-Liiton jäsenet voivat lähipäivinä odottaa meiltä postia, sillä vuoden 2015 jäsenmaksulomakkeet, jäsenkirje sekä uusi jäsenkortti ovat jo matkalla.

Jäsenkortti on kokenut muodonmuutoksen. Sekä kortissa että jäsenkirjeessä komeilee puu, joka on tuttu Luonto-Liiton tämän vuoden Lähimetsät haltuun! -kärkikampanjasta. Jännittävää nähdä, mikä on ensi vuoden kärkikampanja ja tuleeko se vaikuttamaan ensi vuoden kortin ulkoasuun.

Luonto-Liiton jäsenedut 2015

Luonto-Liiton jäsenyys on toki jo itsessään aivan huikean hienoa, mutta mitä muuta etua siitä on? Saat hienon jäsenlehden, joko iki-ihanan lasten luontolehti Siepon tai nuorisojäsenille tarkoitetun Nuorten Luonto -lehden. Jäsenille Luonto-Liiton leirit, kerhot ja osa materiaaleista ovat edullisempia. Saat alennusta myös Suomen luonnonsuojeluliiton tapahtumista, Suomen luonto -lehden jäsenhintaan ja alennusta Suomen luonnonsuojeluliiton Luontokaupasta.

Jäsenkortti avaa myös Suomen Hostellijärjestön hostellimajoitusten ovet edullisemmin ja antaa etuja monessa liikkeessä ja verkkokaupassa. Alennusta antavat Ekolo, Heluna Shop, Green Street, Ruohonjuuri ja Vegekauppa.

Katso kaikki edut ja ohjeet niiden saamiseksi täältä.

Etkö ole saanut jäsenkorttia?

Jos olet liittynyt jäseneksi syyskuun 2014 jälkeen, jäsenmaksuusi on sisältynyt vuoden 2015 maksu, eikä sinulle lähetetä laskua tai korttia. Jos et ole saanut korttia 23.3.2015 mennessä, voit pyytää sitä jäsenrekisterivastaavalta Jyrki Pynnöseltä numerosta (09) 6844 4223 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen jyrki.pynnonen@luontoliitto.fi. Muista kertoa sähköpostissa koko nimesi ja osoitteesi.

Etkö ole vielä jäsen?

Liity täällä ja saa kaikki jäsenedut käyttöösi!

Ajankohtaista 18.3.2015