Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Ajankohtaista / Liity laumaan -kävelyiden suunnittelu alkaa 7.6.2016 Helsingissä

Liity laumaan -kävelyiden suunnittelu alkaa 7.6.2016 Helsingissä

Liity laumaan -hyväntekeväisyyskävelyt ovat Luonto-Liiton susiryhmän räiskyviä varainhankintatempauksia, joiden suunnittelu alkaa 7.6.2016 kaikille vapaaehtoisille avoimella kickoff -tapahtumalla.

Voiko sudensuojelutapahtuma olla yhtaikaa positiivinen ja kantaaottava? Voiko varainkeruu suurpetojen puolesta olla sekä tärkeän tuntuista että hauskaa? Millainen voisi olla matalan kynnyksen susitapahtuma, johon on luonteva osallistua koko perheen voimin myös ilman aktivistitaustaa?

Jos janoat vastauksia näihin kysymyksiin, lähde ideoimaan ja toteuttamaan ensi syyskuuksi Liity laumaan -hyväntekeväisyyskävelyä paikkakunnallesi! Kävelyillä kerätään rahaa Luonto-Liiton susiryhmälle ja levitetään suopeaa suurpetosanomaa ympäri maan syyskuussa 2016.

Liity laumaan -kävelyiden suunnittelu alkaa kaikille kiinnostuneille vapaaehtoisille avoimella kickoff -tapahtumalla, joka pidetään 7. kesäkuuta Luonto-Liiton keskustoimistolla Helsingissä (Annankatu 26A, 5.krs) alkaen klo 17:00. Mukaan lähteäksesi sinulla ei tarvitse olla taustaa susiryhmässä: riittää että pidät sutta ja suurpetoja arvokkaana ja suojelunarvoisena osana Suomen luontoa. Kerää siis nyt kasaan piirisi tai paikkakuntasi innostuneet, ja lähtekää yhdessä käynnistämään projektia.

Luonto-Liitto voi tarvittaessa korvata kokousmatkan kulut (edullisin julkinen kulkuneuvo). Myös etäosallistuminen esimerkiksi Skypen välityksellä on mahdollista. Ilmoittauduthan kickoff -tapahtumaan osoitteeseen otto.snellman@luontoliitto.fi 5.6. mennessä, niin osaamme varata oikean määrän eväitä osallistujille ja päätteitä etäosallistujille.

Liity laumaan -kävelyt - hyötyliikuntaa sinulle, ja susille!

Kysyttävää kävelyistä? Ota yhteyttä:

otto.snellman@luontoliitto.fi