Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Ajankohtaista / Älä osta mitään -päivä lähestyy – tule mukaan suunnitteluun!

Älä osta mitään -päivä lähestyy – tule mukaan suunnitteluun!

Kulutuskriittistä Älä osta mitään -päivää vietetään jälleen marraskuun viimeisenä perjantaina 29.11.2013. Tänä vuonna päivän teemana on joulu, ja ÄOM aikoo haastaa ensimmäistä kertaa kuluttajat ympäri maan kokonaisen krääsättömän joulukuun viettoon!

Tarvitsemme juuri nyt mukaan erityisesti taiteellista näkemystä omaavia nuoria avustajia. Osaatko siis piirtää, kuvata tai kirjoittaa vai haluatko muuten vain vaikuttaa markkinavoimien ylivaltaan? Tervetuloa mukaan kaupallisen joulun vastajoukkoihin!

Älä osta mitään -päivän ja krääsättömän joulukuun ensimmäinen suunnittelukokous pidetään Luonto-Liiton keskustoimistolla Helsingissä (Annankatu 26 A, 5. krs) torstaina 26.9. klo 18. Kampanjan suunnitteluun voi toki osallistua myös etänä olemalla sähköpostitse yhteydessä koordinaattoriin iitu.kiminki@luontoliitto.fi tai liittymällä suunnitteluryhmään Facebookissa: fb.com/groups/aom2013.