Search results

92 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Luonto-Liitto: Susien pantaseurantapalvelu tulee sulkea toistaiseksi
Luonto-Liitto on erittäin huolestunut kahden edeltävän viikon aikana järjestön tietoon tulleista susien salametsästystapauksista ja niiden yrityksistä.
Luonto-Liitto: Susien pantaseurantapalvelu tulee sulkea toistaiseksi
Tea Tawast Luonto-Liiton susiryhmän puheenjohtajaksi
"Luonto ei ole ihmisten yksinoikeus, se kuuluu kaikille eläville olennoille. Toivon, että susiin kohdistuvat ennakkoluulot murretaan ja susien annetaan elää ilman vainoa ja salakaatoja. Susista pitää tarjota enemmän faktatietoa, ettei lajia leimata häiriöksi. On tärkeää, että myös tulevat sukupolvet näkevät Suomen rikkaan ja monipuolisen luonnon, johon kuuluu erilaisia suurpetoja", sanoo Tea Tawast, 25.
Lappia ei saa tyhjentää ahmoista ja susista
Luonto-Liitto ei hyväksy maa- ja metsätalousministeriön suurpetopolitiikkaa, jonka tarkoituksena on tyhjentää Lappi susien jälkeen ahmoista.
Lappia ei saa tyhjentää ahmoista ja susista
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Lapin nykymuotoinen porotalous uhkaa susien lisäksi alueen ympäristöä
Susia ja muita petoja on syytetty porotalouden heikosta tilasta väärin perustein. Kysymys on pohjimmiltaan porotalouden ja luonnonympäristön hyvinvoinnin välisestä ristiriidasta, jonka sovittaminen ei ole yksinkertaista. Luonto-Liiton susiryhmän kanta on, että ympäristön ja sen lajiston köyhdyttäminen tulee saada kuriin.
Located in Blogi
Luonto-Liitto kutsuu perheitä ja koiria hyväntekeväisyystempaukseen susien puolesta
Kävele susien puolesta -tempauksessa otetaan kantaa suden suojelun puolesta ja kerätään varoja kouluvierailujen järjestämiseksi.
Luonto-Liitto kutsuu lapsiperheet eläytymään suden maailmaan
Suden silmin – löytöretki suden maailmaan -tapahtuma on kaiken ikäisille lapsille tarkoitettu seikkailu, jossa tutustutaan suteen ja sen elämään elämyksellisillä toimintapisteillä.
Luonto-Liitto kutsuu lapsiperheet eläytymään suden maailmaan
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Kynttilät syttyvät eläinystävien muistolle Taiteiden yönä
Eläinsuojeluliitto Animalia ja Luonto-Liiton susiryhmä kutsuvat ihmisiä sytyttämään kynttilän edesmenneiden eläinystävien muistolle Taiteiden yönä torstaina 22. elokuuta Kaisaniemen puistoon.