Search results

199 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Soidensuojeluohjelma mahdollista vielä pelastaa
Ympäristöministeri Sanni Grahn-Laasonen ei kertonut tänään Helsinkiin koolle kutsumansa suopäivän päätteeksi ratkaisuaan tai edes aikataulua soidensuojelulle. Suomen luonnonsuojeluliitto ja Luonto-Liitto jättivät ministerille ennen tilaisuutta ratkaisuehdotuksensa soidensuojeluohjelman toteuttamiseksi vielä tällä hallituskaudella.
Luonto-Liitto vaatii vaihtoehtoja susien tappamiselle
Luonto-Liiton susiryhmä ei hyväksy kaatolupien myöntämistä susille nykytilanteessa, sillä Suomen susikanta ei ole kestävällä tasolla.
Luonto-Liitto vaatii vaihtoehtoja susien tappamiselle
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Mielenosoitus yhdistää rauhan- ja ympäristöväen
Perjantaina 24. lokakuuta Helsingissä järjestetään YK:n päivänä yhteinen ympäristö- ja rauhanliikkeiden mielenosoitus. Kokoontuminen tapahtuu kello 16 Eduskuntatalolla, josta mielenosoituskulkue lähtee liikkeelle kello 17. Kulkue kiertää keskustassa Mannerheimintien, Aleksanterinkadun, Mikonkadun ja Kaivokadun kautta. Osana tapahtumaa ympäristö- ja rauhanjärjestöt nostavat esille ajankohtaisia vaatimuksia.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Yksinkertaistava uutisointi hankaloittaa kokonaiskuvan muodostamista ilmastonmuutoksesta
Luonto-Liitto kommentoi Helsingin Sanomien uutista, jossa käsiteltiin ilmastonmuutosta metsätaloudelle hyödyllisenä ilmiönä.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet / Ajankohtaista
Vapaakauppasopimukset uhkaavat ympäristöä, kansalaisoikeuksia ja demokratiaa
Luonto-Liitto järjestää huomenna yhdessä monien muiden järjestöjen ja tahojen kanssa TTIP-, CETA- ja TISA -vapaakauppaneuvotteluiden vastaisen toimintapäivän.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Metsähallituksen suojelupäätös on riittämätön – luontojärjestöt suljettiin valmistelun ulkopuolelle
Metsähallitus on tänään julkaissut valtion maita koskevan, 13 000 hehtaaria koskevan suojelupäätöksen. Luonnonsuojelujärjestöjen mielestä päätös on askel oikeaan suuntaan, mutta esityksen pinta-ala on riittämätön. Lisäksi päätöksen valmistelussa unohdettiin täysin avoimuus ja sidosryhmien osallistaminen.
Luonto-Liitto onnittelee Mervi Laaksosta tiedonjulkistamisen valtionpalkinnosta
Luonto-Liiton susiryhmän puheenjohtajana 2005–2007 toimineelle biologi Mervi Laaksoselle on myönnetty tiedonjulkistamisen valtionpalkinto viime vuonna julkaistusta Susi-tietokirjasta.
Luonto-Liitto onnittelee Mervi Laaksosta tiedonjulkistamisen valtionpalkinnosta
Saamelaisten porotalous ja suurpedot
Millään alkuperäiskansalla ei ole oikeutta poistaa kotoperäistä lajia sen luontaiselta elinalueelta (Suomenkielinen käännös Aftonbladetissa 25.4.2013 ilmestyneestä artikkelista)