Search results

92 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Aikuisten susien kuolemat kertovat sudenkaatolupien kohdentamisen epäonnistumisesta
Located in Blogi
Luontojärjestöjä ei kuunneltu – valitukset sudenkaatoluvista ainoa keino vaikuttaa
Luonto-Liitto ja Luonnonsuojeluyhdistys Tapiola ovat jättäneet valituksia Riistakeskuksen myöntämistä kannanhoidollisista poikkeusluvista suden metsästykseen. Satakunnassa, Varsinais-Suomessa ja Pohjois-Hämeessä poikkeuslupien toimeenpano on keskeytetty. Yhdistykset ovat valittaneet myös Kainuun, Pohjanmaan ja Itä-Suomen luvista, joiden osalta asia on Riistakeskuksella lausuttavana.
Located in Blogi
Sudentappolupia vastaan osoitetaan mieltä Helsingissä, Joensuussa ja Tampereella
Luonto-Liiton susiryhmä järjestää yhdessä muiden ympäristö- ja eläinjärjestöjen kanssa Eläköön sudet! -mielenosoituksen sudentappolupia ja maa- ja metsätalousministeriön susipolitiikkaa vastaan.
Located in Blogi
Perhon susien salametsästäjien tuomio liian lievä
Perhon salakaato-oikeudenkäynnistä annettiin tänään käräjäoikeuden tuomio, joka asettaa 12 syytetylle vuoden ja kahden kuukauden ehdollisen vankeusrangaistuksen sekä neljän vuoden metsästyskiellon törkeästä metsästysrikoksesta. Luonto-Liitto pitää salametsästäjille annettua tuomiota turhan lievänä.
Luonto-Liiton lausunto sudenhoitosuunnitelmasta
Luonto-Liitto on antanut Maa- ja metsätalousministeriölle lausunnon uudesta Suomen susikannan hoitosunnitelman luonnoksesta.
Luonto-Liiton lausunto sudenhoitosuunnitelmasta
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet / Ajankohtaista
Kannanhoidollinen metsästys on sudenhoitosuunnitelman keskeisin ongelma
Luonto-Liitto pitää uutta sudenhoitosuunnitelmaa monelta osin puutteellisena uhanalaisen suden suojelun kannalta. Maa- ja metsätalousministeriö esitteli luonnoksen uudeksi hoitosuunnitelmaksi torstaina 18.12.2014.
Susiryhmä kokoontuu 18.11.
Luonto-Liitto vaatii vaihtoehtoja susien tappamiselle
Luonto-Liiton susiryhmä ei hyväksy kaatolupien myöntämistä susille nykytilanteessa, sillä Suomen susikanta ei ole kestävällä tasolla.
Luonto-Liitto vaatii vaihtoehtoja susien tappamiselle
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet