Search results

130 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Luonto-Liitto Maailma kylässä -festivaaleilla
Luonto-Liitto on mukana festivaaleilla yhdessä Suomen luonnonsuojeluliiton kanssa. Ilmoittaudu mukaan esittelemään Luonto-Liiton toimintaa. Ilmoittautumiset sami.saynevirta@luontoliitto.fi
Located in Tapahtumat
Liittovaltuuston kevätkokous 2015
Tervetuloa liittovaltuuston kevätkokoukseen Luonto-Liiton keskustoimistolle!
Located in Tapahtumat
Luonto-Liiton uudeksi puheenjohtajaksi Varpu Määttänen
Luonto-Liiton liittovaltuusto valitsi viikonloppuna Helsingissä hallituksen puheenjohtajaksi 29-vuotiaan Varpu Määttäsen (FM) Helsingistä.
Luonto-Liitto onnittelee Mervi Laaksosta tiedonjulkistamisen valtionpalkinnosta
Luonto-Liiton susiryhmän puheenjohtajana 2005–2007 toimineelle biologi Mervi Laaksoselle on myönnetty tiedonjulkistamisen valtionpalkinto viime vuonna julkaistusta Susi-tietokirjasta.
Located in Blogi
Luonto-Liitto onnittelee Mervi Laaksosta tiedonjulkistamisen valtionpalkinnosta
Pia Pässilä jatkaa Luonto-Liiton puheenjohtajana
Luonto-Liiton liittovaltuusto valitsi Turussa lauantaina 23. marraskuuta puheenjohtajaksi hallintotieteiden maisteri Pia Pässilän, 30, Helsingistä. Pässilä on toiminut puheenjohtajana myös kuluvan vuoden ja ollut mukana Luonto-Liiton ilmasto- ja energiatoiminnassa. Aiemmin hän on ollut Luonto-Liiton Itämeri-jaostossa kouluvierailijana. Pässilä on kotoisin Inkeroisista Anjalankoskelta.
Luonto-Liiton Siilin peukku Sini Saarelalle
Luonto-Liiton liittovaltuusto on myöntänyt Siilin peukku -kunniamaininnan Sini Saarelalle ansiokkaasta kansalaisaktivismista ja Arktiksen suojelun ja ilmastonmuutoksen torjunnan nostamisesta yhteiskunnalliseen keskusteluun.
Luonto-Liitto juhlii 70-vuotista taivaltaan Suomen luonnon päivänä
Luonto-Liitto viettää valtakunnallista Suomen luonnon päivää, joka järjestetään ensimmäisen kerran 31.8.2013. Samalla Luonto-Liitto juhlii myös 70-vuotismerkkipäiväänsä.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Karhofest – luonnon ja musiikin festivaalia juhlittiin elokuun alussa
Luonnon ja musiikin liitosta syntyvä festivaali toteutui yhteistyössä Luonto-Liiton Savo-Karjalan piirin kanssa jo neljättä kertaa.
Located in Ajankohtaista
Ville Laitinen on Luonto-Liiton valtuuston uusi puheenjohtaja
Luonto-Liiton liittokokous on valinnut liittovaltuuston puheenjohtajaksi seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Ville Laitisen, 27.